Sa înțeleg ca tu nu mai vrei produsul. Plata începe din momentul in care intri in posesia produsului și semnezi acel act. Tu normal ca poți refuza, când primesti mesaj de la Altex sau firma de curierat cu nr de tel al curierului îl suni și ii spui sa nu se mai obosească sa vina sau cand te suna el ii spui ca îl refuzi, nu are cum sa ti-l bage pe gât. Bineînțeles ca nu e cel mai frumos lucru, dar la câte sute de comenzi are Altex pe și nu mai contează.
Da, nu mai doresc produsul deoarece este o totală bullshităreală cu TBI credit. Și vreau să aflu daca pot suna la relații cu clienții Altex pentru a anula comanda, și în același timp și contractul de credit.
Anuleaza comanda! --- este singura solutie pe care o ai la indemana pentru a-ti feri bunica de sicanele celor de la TBI(gasti destule pareri pe net despre acest camatar!). Motivul pentru care te sfatuies SA ANULEZI comanda este tocmai cele scrise la punctul 5.4 din "Termeni si conditii" si anume:"va informam ca vom confirma comanda inainte de aprobarea contractului de credit credit, factura fiscala fiind necesara in analiza dosarului, insa livrarea produselor se va efectua in termen de 1-2 zile lucratoare de la aprobarea contractului de credit."(https://altex.ro/termeni-si-conditii/ ).
Pot anula comanda apelând la numărul de contact al celor de la Altex? Sau trebuie bunica să vorbească cu aceștia. Iar dacă intervine altceva?
Comanda se poate anula telefonic de catre cel pe numele caruia este facuta(banuiesc ca ai lansat comanda pe numele bunicii).
Prima data vei fi contactat de cei de la TBI, care vor stabili detaliile creditului, si vor cere niste acte scanate pe mail. Apoi, la primirea coletului, prima data ti se va da contractul, pe care trebuie sa il semnezi, il preia curierul inapoi, si dupa aia iti da coletul.
Atat timp cat nu ai semnat contractul, nu ai nimic de plata.
Nu ridici coletul si basta.
Cand te suna curierul ii explici ca nu il vrei si gata.
Poți detalia ce fel de experiențe?
andreiscripcaru întreabă: