Optim ar fi ca firma ta sa-si realizeze propria actvitate de marketing.
Mai poti apela si la publicitate in cataloage specializate cum ar fi : Pagini aurii, Pagini Nationale, Afaceri poligrafice etc.
Bafta!
In prima faza ai putea angaja o persoana care sa se ocupe expre de aceasta misiune, intreaba-ti contabilul daca mai exista contracte de servicii in loc de contract de munca, intre firma ta si o persoana fizica!? plata in procente, ideal e o persoana care lucreaza deja si pentru tine sa lucreze doua ore pe zi.
sau intreaba la Camera de munca de care apartii.
Camera de Comert dispune de adrese ale firmelor care ar avea nevoie de servicii de legatorie.
In loc de procent vei avea de platit o taxa pentru a avea adresele necesare.
Trebuie sa fii insa foarte selectiv, sa stii ce sa le ceri si sa verifici ca ti-au listat ce le-ai cerut!
Apoi nu ai nevoie sa te deplasezi tu la toti din lista, primul contact este telefonic sau prin curier, inclusiv prin e-mail.
Sa ai in orice moment lista partenerilor din trecut pe care i-ai servit, o lista in mai multe exemplare, ca sa o poti lasa doritorilor, inclusiv scrisori de recomandare de la vechii clienti si sa ai si o pagina de prezentare pe internet si in ziare.
De fapt care este serviciul mai concret pe care il oferi? Care sunt cateva exemple dintre fostii clienti?
Succes.