Scz dar nu stiam despre ce firma sa vorbesc /1. Clientul face comanda la FAN Courier telefonic (021 9336), pe site sau în aplicaţie (puteţi să o descărcaţi din App Store şi din Google Play).
2. Curierul se deplasează la client, de unde ridică şi scanează marfa (pentru a fi introdusă automat în sistem). Cât de complexă este această muncă a curierului, pe care eu am sintetizat-o în câteva cuvinte din raţiuni de „rezumat", puteţi vedea în postarea în care v-am spus despre ziua petrecută alături de curierul Răzvan.
3. Marfa este adusă seara la HUBul de expediţie (punct de colectare a plicurilor şi coletelor) şi scanată din nou.
4. Marfa se încarcă în maşina de traseu şi noaptea porneşte la drum. În cazul tranzitului (adică dacă trebuie să plece pe distanţe mai mari), marfa se descarcă dintr-o maşina de traseu şi se încarca în alta, în câteva oraşe din ţară.
5. Marfa se descarcă şi este scanată (din nou – ca să vedeţi cât de controlat este sistemul) în HUBul de destinaţie.
6. Marfa este preluată şi scanată (din nou…) de curierul destinatar (adică, aşa spus mai de la peluză, „băiatul" care vă aduce plicul sau coletul ). Înainte de livrarea coletului/plicului, se trimite alerta SMS către client, prin care este informat că livrarea se va face în intervalul 09.00 – 17.00 din ziua respectivă.
7. Marfa este livrată clientului. Ca variantă de lucru, clienţii au posibilitatea de a expedia colete şi plicuri, 7 zile din 7, din punctele de colectare a corespondenţei situate în reţeaua parteneră OMV din toată ţara. Apropo de acest serviciu Collect Point (că aşa se numeşte oficial), am fost martor cu câteva luni în urmă la un moment când eram într-o deplasare cu un tovarăş şi, din raţiuni ce nu merită discutate , cardul de identitate al soţiei era la el. Iar soţia, fireşte, avea nevoie de actul cu pricina. Aşa că omul meu m-a întrebat unde găsm un OMV, pentru că poate trimite de acolo. Nu am crezut până nu am văzut
FAN Courier mai oferă Serviciul Print&Go – soluţia automată de printare şi expediere documente (facturi şi notificări), existând posibilitatea de a se insera în plic flyere şi mici broşuri. Transportul documentelor se efectuează în termen mediu de 24 de ore de la confirmarea comenzii din partea clientului, indiferent de locaţia acestuia. Cu menţiunea că se poate face retur actelor semnate/primite etc.
Un serviciu interesant este cel de Extensii e-Commerce. Care înseamnă în mare că, dacă doreşti să te lansezi în domeniul e-commerce şi nu ai un specialist care să îţi dezvolte site-ul, poţi integra rapid serviciile FAN Courier, oferind cumpărătorilor posibilitatea de estimare a costului de transport şi de a alege opţiunea de livrare cu FAN Courier. Pentru cei mai tehnici dintre voi, aceste serviciu este pentru platformele de comerţ online PrestaShop, OpenCart sau Magento.
Simt imperios nevoia, ca fiinţă 2.0 ce mă aflu , să spun câteva cuvinte despre aplicaţia mobilă FAN Courier (puteţi să o descărcaţi din App Store şi din Google Play). Aplicaţia permite verificarea statusului curent al unei livrari dupa AWB şi îţi trimite notificare push atunci când expediţia al cărei expeditor ai fost s-a livrat. Îţi mai poate face estimarea de cost pentru o expediţie şi îţi oferă şi plasarea de comenzi. Totodată, îţi permite să faci o comanda online, să iniţiezi un apel către numărul de comandă 021 9336, dar şi să vizualizezi sediile FAN Courier din ţară prin intermediul hărţii interactive şi să stabileşti ruta până la cea mai apropiată locaţie FAN Courier, utilizând facilitatea de geolocaţie şi navigaţia GPS a telefonului mobil. Poţi şi să trimiţi email către departamentele Vânzari, selfAWB şi Informaţii clienţi direct din aplicaţie.
Cam asta este, stimabililor. Sintetizat la maximum, ca să înţelegeţi cât mai bine din bucătăria internă a unui serviciu de curierat complex aşa cum este cel oferit de FAN Courier. Partea faină pentru noi, clienţii este că nouă ni se pare totul foarte uşor, toate ne sunt la îndemână, deşi, zic din nou, maşinăria este foarte complicată, după cum v-am raportat mai sus
anonim_4396 întreabă:
anonim_4396 întreabă: