| AlexDinamovistu a întrebat:

Salut,daca am comandat un produs comandat de pe eMAG, care s-a defectat si la care am garantie, imi asum niste riscuri daca il trimit la ei in service?

Răspuns Câştigător
| AndreeeaConstantin a răspuns:

Cel mai bine ar fi sa suni la ei. Au serviciul de relatii cu clientii. Oricum ar fi, isi dau seama daca l-ai defectat/ daca s-a defectat. Dar cat timp ai garantia, du-l fara frica in service.

6 răspunsuri:
| DoarImpreuna a răspuns:

Nu ai riscuri. Aici ai procedura http://info.emag.ro/garantii-si-service/25

| OnuOnulică a răspuns:

Bună
Nu îți asumi nimic stai liniștit!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu iti asumi niciun risc. Produsul va fi verificat si daca se determina ca defectiunea nu a fost cauzata de catre tine, va fi reparat/inlocuit sau iti vei primi banii inapoi.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu,nu risti nimic pentru ca nu se compromit cu asa ceva.Pentru orice eventualitate pastrezi bonul sau orice document ti se va elibera atunci cand trimiti produsul.Mult noroc.

| Ioscaa1 a răspuns:

Nici un risc si daca vrei ori poti sa primesti banii inapoi asta nu stiu sigur.Dar daca doresti poti sa il returnezi si de banii care i-ai dat pe acel produs poti sa mai adaugi de exemplu 20 lei si sa iti ie altceva mai bun eu asa am facut.BaftaNici un risc

| BezeaToxica a răspuns:

Pai daca este defect din fabrica/ s-a defectat fara sa ii faci tu ceva, atunci nu iti asumi nici un risc!