Plata a fost efectuata.
Anuleaza comanda din contul client. Dupa anulare ai de asteptat pana la 14 zile calendaristice sa-ti fie virati banii inapoi in cont.
Multa bafta.
Am sunat, mi-au zis ca nu s-a efectual plata care am facut o, imi cere un cod si nu l stiam, si la comanda scria ca e in procesare, ceea ce inseamna ca nu s-a retras nimic din card
Tocmai pentru ca nu ai introdus acel cod nu s-au retras banii.
Era ultimul pas pentru autentificarea platii.
E bine ...pentru tine, ai scapat de batai de cap
Mersi.
Sa ne intelegem, ai dat plata cu cardul in magazin sau ai bagat si codul IBAN? Eu stiu ca poti plati doar cand vine coletul /sau cand te duci tu la sediu sa l ridici. Daca e prima varianta nu trebuie sa faci nimic ca plata in magazin o faceai si nu e nicio problema, poti nici sa nu te prezinti ca ei tin cateva zile produsul si l returneaza. Daca e a doua varianta suna la call center sa ti anuleze comanda
"Eu stiu ca poti plati doar cand vine coletul"
suntem in 2017 si vorbim de cel mai mare magazin online din Romania, normal ca poti face si plati online
"sau ai bagat si codul IBAN?"
platile cu cardul nu au absolut nicio legatura cu IBAN ul, dar absolut niciuna
Am comandat de zeci de ori de pe eMAG, si cu livrare la domiciliu si la sediu. E cu verificarea coletului, iti da pachetul, iti place il platesti, nu ti place nu te omoara nimeni. Nu poti plati in avans.
Deci tragem concluzia ca nu ai comandat niciodata de la eMAG sau nu ai facut niciodata o comanda online de la un magzin mai mare. De altfel si dovada este scrisa de tine mai sus cand ai afirmat ca platile online se fac cu IBAN ul.
Adica, citeste aici https://www.emag.ro/info/modalitati-de-plata-2
si serios acum, cel mai mare magazin online din Romania sa nu aiba posibilitate de plata online cu cardul in anul 2017? Esti amuzant.
Au plata cu cardul la ei la sediu ( dispozitive PIOS) Dar nu poti plati in avans. Eu zic ca e ok asa. Daca e busit produsul nu platesti si esti ok.
Tu zilnic vrei sa dovedesti cat de batut in cap esti. De ce e nevoie ca tie sa iti explic mereu de 10 ori un lucru. Ti am dat link cu modalitatile de plata acceptate. Daca nu stii cum se face o.plata online cu cardul taci din gura nu te mai fa de cacao in continuu.
De ce zilnic trebuie sa dau de un,, spamator" de **** ca tine care vrea el sa fie numarul 1 la final de zi... Numai raspunde de an *** pe intrebarea omului, da mi mesaj privat daca esti smecher si te ti in clanta cu mine.
Esti greu de cap, si trebuie sa ti se explice de 3-4 ori, nu spameaza nimeni.
Dacă ai făcut comanda online unde de sigur ai plătit cu cardul desigur și în mod normal îți va retrage din cont imediat după ce comanda a fost plasată și desigur plătită cu cardul, în momentul în care anulez o comandă ți-se va anula comanda dar trebuie să faci o cerere la Emag să menționezi că vrei banii înapoi, sună la acest numărul de la Emag 0212005200 eu știu cum să te ajut dar numai că mai bine poate înțelegi de la cei de la Emag. Sună și vorbește cu ei să vezi ce îți zic, dacă ai dat comanda de o husă pentru un telefon când îți răspunde cei de la relații cu clienți apeși tasta 1 pentru telefoane. Sper că ți-am fost de ajutor!
Am sunat la eMAG. Si mi-a raspuns un domn, si mi-a zis ca nu s-a aefectuat. Nicio plata online, asta putand fi adevarat, deoarece cand am incercat sa o fac, mi-a cerut un cod, mai mult...scria ca codul a fost trimis pe numarul asociat cardulul. Eu insa nu am putut primii codul. Asta insemand ca n am confirmat plata, in concluzie: nu mi au retras nimic
Păi dacă nu ai confirmat codul primit prin sms asta înseamnă că nu ai efectuat nicio plată online, deci nu ți-au retras nimic din contul tău de client de la Banca emitentă de unde ai cardul.