Nu, nu au fost obligati, au preferat ei sa faca asta (teoretic din respect pentru clienti, practic pentru ca e o reclama exceptionala). orice contract are niste clauze privind situatiile de forta majora, respectiv genul asta de erori si legea ii protejeaza. Prietenul tau a primit telefonul fiindca asa a ALES eMAG sa faca, nu fiindca i-ar fi obligat cineva.
Nu, nu e vina ta, dar nu e vorba de vina. pana la urma, obligatia ta de om este sa accepti o greseala, daca este recunoscuta si ti se cer scuze. Poti sa nu te porti ca un om, sa pretinzi ca nu este o situatie de forta majora, dar veti merge in instanta si vei pierde. Si pe langa faptul ac nu te vei alege cu nimic, iti vei pierde si umanitatea si dreptul de a mai gresi (daca ei au gresit, subliniez, si daca isi recunosc greseala si isi cer scuze, iar tu nu accepti, la un moment dat situatia se va intoarce, tu vei gresi cu ceva si persoana in fata careia vei gresi va pretinde sa platesti. si nu stii daca atunci legea te va proteja). Situatia este clara: ei pot sa trimita produsele sau sa spuna ca a fost o greseala si sa pretinda o situatie de forta majora. In acest caz, tu poti fi om si accepta scuzele, sau poti fi neom si sa ii dai in judecata. In cazul in care ii dai in judecata, vei pierde aproape sigur.
Nu, nu sunt obligati. Isi pot cere scuze ca a fost o greseala si nimeni nu are ce sa le faca, nici politia. S-a mai intamplat. Emag de exemplu a onorat comezile, in timp ce alte siteuri si-au cerut pur si simplu scuze si au anulat comanda. pana la urma, daca este o greseala, trebuie sa accepti, nu poti profita de o greseala, daca oamenii isi cer scuze. gandeste-te ca si tu poti gresi in viata ta si nu ai vrea ca atunci sa fii nevoit sa vinzi tot ce ai ca sa-ti platesti greseala. daca isi cer scuze, tu ai obligatia omeneasca si morala sa accepti scuzele lor si anularea comezii, ca doar esti om, nu caine.
Am auzit si eu de faza cu emagul dar eu stiu ca ei au fost obilagti sa trimita produsele atata timp cat a fost facut un contract cum ca clientul a comandat cu succes de pe site-ul lor, un prieten a comandat un iphone 5s gold de la eMAG cu 1 leu si ei au fost obligati sa il trimita
Acuma in situatia mea atata timp cat primesc un mail in care zice ca am comandat cu succes de pe site-ul lor si eu au incheiat un "contract" cu mine aici nu e vina mea
Multumesc ca m-ai lamurit
Nu, nu au fost obligati, au preferat ei sa faca asta (teoretic din respect pentru clienti, practic pentru ca e o reclama exceptionala). orice contract are niste clauze privind situatiile de forta majora, respectiv genul asta de erori si legea ii protejeaza. Prietenul tau a primit telefonul fiindca asa a ALES eMAG sa faca, nu fiindca i-ar fi obligat cineva.
Nu, nu e vina ta, dar nu e vorba de vina. pana la urma, obligatia ta de om este sa accepti o greseala, daca este recunoscuta si ti se cer scuze. Poti sa nu te porti ca un om, sa pretinzi ca nu este o situatie de forta majora, dar veti merge in instanta si vei pierde. Si pe langa faptul ac nu te vei alege cu nimic, iti vei pierde si umanitatea si dreptul de a mai gresi (daca ei au gresit, subliniez, si daca isi recunosc greseala si isi cer scuze, iar tu nu accepti, la un moment dat situatia se va intoarce, tu vei gresi cu ceva si persoana in fata careia vei gresi va pretinde sa platesti. si nu stii daca atunci legea te va proteja). Situatia este clara: ei pot sa trimita produsele sau sa spuna ca a fost o greseala si sa pretinda o situatie de forta majora. In acest caz, tu poti fi om si accepta scuzele, sau poti fi neom si sa ii dai in judecata. In cazul in care ii dai in judecata, vei pierde aproape sigur.
Daca e greseala lor ar trebui sa primesti jocurile gratis, exact cum ai vazut tu. Multe site-uri cat de cat serioase fac asta. Daca te pune sa platesti poti sa nu accepti comanda. E dreptul clientului.
Sigur as putea dar nu stiu cat de seriosi sunt ei.
Am facut deja o paguba mare nu cred ca pot sa dau site-ul mai departe la toti sa profite si eu daca il stiu numa eu sunt sanse mai mari sa imi primesc comanda
Gameland.ro? Asa-i?