"În formular ai posibilitatea sa alegi ca returul sa fie preluat de catre curier sau sa il predai chiar tu intr-unul din Oficiile Postale partenere.
Apoi, selectezi una dintre opțiunile de returnare a banilor: ramburs sau voucher pentru o nouă comandă.
Dupa inregistrarea cererii, daca ai selectat predarea prin curier, vom trimite curierul sa ridice produsul pe care vrei sa il returnezi.
In cazul in care ai selectat predarea personala intr-un Oficiu Postal partener eMAG:
Dupa inregistrarea cererii de retur prin Oficiile Postale, iti vom trimite prin e-mail detaliile cu urmatorii pasi si numarul AWB.
Apoi, ai la dispozitie 7 zile lucratoare sa ajungi in Oficiul Postal selectat si sa predai produsul ambalat corespunzator.
Predarea coletului se face la ghiseul dedicat eMAG & Fashion Days doar pe baza AWB-ului primit prin e-mail, pe care trebuie sa-l comunici reprezentantului postal.
Dupa ce predai coletul la Oficiul Postal, te vom tine la curent prin e-mail cu privire la statusul returului tau. De asemenea, te anuntam de indata ce returul tau ajunge in depozit.
Conditii de predare in Oficiile Postale disponibile:
– Coletul trebuie sigilat pentru a putea fi preluat de partenerii nostri de la Posta Romana: iti recomandam o cutie solida sau un plic, ambele cu protectie la interior.
– Trebuie completat un formular de retur pentru fiecare dintre produsele pe care doresti sa le returnezi. Acestea vor fi ambalate separat, fiecare avand AWB propriu.
– Greutatea maxima a unui colet este de 7 kilograme
– Dimensiunea unui colet trebuie sa aiba suma laturilor de maximum 3 metri"
Ai posibilitatea de a face retur si la easybox/showroom.
Gasesti mai multe informatii pe pagina lor :
https://www.emag.ro/......t-de-retur
Eu am comandat un produs de ingrijire personala (adica care nu se poate returna), nu a fost scump, vreo 25 lei, si am primit altul. Am sunat si au zis ca imi trimit altul dar nimic. Peste cateva zile am vorbit pe Facebook pe pagina eMAG si s-a rezolvat, mi-au dat un voucher de 25+7 lei transportul prin posta.
Mai bine le dai mesaj pe Facebook pentru ca acolo se rezolva cel mai repede
La eMAG este cel mai simplu proces de retur, intri la retururile mele, adauga cerere retur, selectezi produsul din lista, apesi pe vreau sa returnez un produs functional sau nefunctional dupa caz, alegi curier,>Daca se aproba returul> impachetezi produsul, vine curierul a doua sau a treia zi, il predai curierului(gratis), astepti sa ajunga si sa fie verificat, daca indeplineste conditiile de retur ai banii inapoi in 2-3 zile sau 30 de minute daca ai cardul salvat.
pd123456 întreabă: