Poate te ajuta acest articol al unicredit https://www.ucfin.ro/......-3d-secure
2. Incepand cu 14 octombrie 2020, vei autoriza platile online prin introducerea unei parole statice si, in plus, vei introduce parola 3D Secure (pe care o vei primi pe numarul de telefon inregistrat la UniCredit Consumer Financing). Poti modifica Parola statica:
la plata online cu cardul, in pagina autorizarii tranzactiei prin introducerea parolei statice existente (initiala*/setata de tine) si prin introducerea si reconfirmarea noii parole statice in campurile dedicate sau
la orice ATM din reteaua UniCredit Bank (optiunea Setare / Schimbare parola statica) sau
contactand serviciul Info Center disponibil 24h/7 la *2020, (apel cu tarif normal in retelele mobile Telekom Romania, Vodafone, Orange, RCS&RDS) sau +40 21 200.20.20 (apel cu tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania).
*Parola statica initiala trebuie modificata la prima plata, daca nu ai modificat-o deja, printr-una dintre metodele mentionate mai sus.