anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut! Sunt am 19 ani, sunt fotograf din pasiune, nu din necesitatea ca alții. Am investit de la 17 ani vreo 6 mii de euro în aparatura, deci fac cu drag ceea ce fac. Eu anul asta termin școala și doresc mai multe linii de venit. Pe lângă evenimentele pe care le am, mai doresc sa fac ceva care sa-mi aducă bani dar sa nu fie un program prost luni-vineri sau chiar și sâmbătă-duminica de la 08:00 la 16:00 pentru dacă mi se ivește un eveniment sa-l pot lua. Alți fotografi pe care ii cunosc, sunt medici stomatologi și după cum știm, e un program lejer. Eu vreau sa fac niște cursuri de câteva luni și după sa găsesc a doua linie de venit. Aveți ideea de un job bunicel?

5 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Nu faci bani cu asa ceva fotografiatul a eoluat numai sunte m in anii 80 /90 cînd avea u nevoie la nunti la botez de fotograf, acum fiecare are telefon sau chiar o camera foto mai bună si i si fac ei poze care le descarca in calculator si numai dau bani la fotograf si developat poze care costă destul de mult, tu trebuie sa te orientezi spre altceva ca cu pasiunea nu faci bani, asta cu pozele o poti face asa in weekend sau cînd se iveste vreo ocazie cam rar din cauza restrictiilor sa mai vezi nunti sau evenimente cu sute de persoane, ai 19 ani esti la scoala deci termina liceul si eventual fă o facultate ca sa ti poti gasi un serviciu bun, nu arunca bani pe cursuri cu care nu faci nimic.

| sierra1 a răspuns:

Le-ai făcut colegilor albumul de absolvire + ședințele foto corespunzătoare?

| ALEXICAmarketing a răspuns:

Cel mai bun job:investeste in marketing cat de mult poti si nu o sa depinzi decat de tinewinking
Fara marketing nici iarba nu crestewinking

| IAR a răspuns:

Eu am o cunostinta care e fotograf si face poze profesionale si ii vine pe banda rulanta clienti, acum depinde cum te promovezi.