| andrei8888p a întrebat:

Salut TPU, am cumpărat o ștampila pentru firma pfa de pe eMAG si am platit o cu cardul firmei pe site, pe registru de încasări si plati imi trebuie documentul felul nr, acolo ce trec? practic nu am chitanta sau bon si doar factura, deci ce trec?

3 răspunsuri:
| goguPatent a răspuns:

Conţinutul minimal obligatoriu de informaţii al Registrului- jurnal de încasări şi plăţi este următorul:

- data efectuării operaţiunii de încasare/plată;
- denumirea şi numărul documentului justificativ care stă la baza înregistrării operaţiunii;
- explicaţii privind natura operaţiunii;
- suma încasată în numerar sau prin bancă, ce rezultă din fiecare document justificativ;
- suma plătită în numerar sau prin bancă, ce rezultă din fiecare document justificativ.

Factura este un document justificativ. Cel mai important document justificativ in contabilitate.

| andrei8888p explică (pentru goguPatent):

Pai da dar am inteles ca factura poate sa nu fie plătită

Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Ai dovada ca ai facut plata prin extrasul de la banca. Il poti folosi pe ala, cred. Intreaba un contabil/a!
Am mai cautat inainte de a termina raspunsul si am gasit asta: https://ecompedia.ro/bon-fiscal-la-cumparaturi-online-si-plata-cu-card/
In final asta cred ca este cea mai buna solutie: extrasul de cont si alta data sa iei contra ramburs. In felul asta poti dovedi cu bonul emis de curier si cu factura ce o emite magazinul, online sau o gasesti in colet.