Să mergi la bancă și să-i întrebi de ce nu merge.
Sau să le dai telefon:
+4 021 302 6161
mybrdcontact@brd.ro
https://www.brd.ro/......dul-sprint
L-ai activat? Cardurile se activează la prima operațiune la care e folosit PIN-ul, adică fie la bancomat, fie la comercianți. De preferat la bancomat, s-ar putea să fie nevoie să apeși pe opțiunea ''validează card'' după ce îl introduci în bancomat. Sau simplul fapt că ai tastat PIN-ul e suficient să-l activeze, e în funcție de alegerea fiecărei bănci.
''Pentru a spori gradul de securitate, cardul tău se va activa automat la prima operaţiune confirmată cu cod PIN'' și ''Dacă acest lucru nu va fi posibil, poţi apela serviciul MyBRD Contact: (021) 302.61.61, 0800 803 803 sau *BANCA (*22622).]]
Ți-am citat de pe site-ul lor, deci ori te dui la un bancomat ori suni la ei
http://www.brd.ro/securitate/siguranta-cardului-tau
andreiscripcaru întreabă: