| alTaiR96 a întrebat:

am o problema pe okazii, cine mi-a cumparat un produs, dar nu a venit sa il ia, iar eu am de platit un comision foarte mare. Ce pot face sa nu mai platesc comisionul?

5 răspunsuri:
| CataC a răspuns:

Salut
nu ai decat sa-i dai calificativ negativ respectivului.
in alta ordine de idei, comisioanele sunt foarte mici la ocazii, ai grija sa le acoperi in pret, ia in calcul si tepele.
Bafta

| suffarstar a răspuns:

Se poate.Dai cerere returnare comision.Iar individului care nu a mai cumparat produsul ii dai calificativ negativ.Sau pur si simplu nu platesti nimic, iti vor inchide contul dar vei putea deschide altul pe acelasi e-maillaughing.

| Okaziiro a răspuns:

Buna ziua,

In situatia in care o tranzactie se incheie in cadrul site-ului, datele de contact ale participantilor la tranzactie se trimit in mod automat si sunt afisate in sectiunea "Activitate/ Comenzi". Cu ajutorul lor puteti lua legatura cu utilizatorul ce a achizitionat produs dumneavoastra.

Daca acest lucru nu este posibil, Okazii.ro va pune la dispozitie serviciul de mesagerie prin care puteti lua legatura cu partenerul de tranzactie. Astfel, in cadrul sectiunii mentionate mai sus veti avea afisata optiunea "Trimite un mesaj cumparatorului".

De asemenea, daca tranzactia nu se incheie in realitatea dupa incheierea ei pe site, aveti posibilitatea de a completa o cerere de retur comision pentru a va recupera suma retrasa din cont in momentul plasarii comenzii de catre cumparator. Dupa trimiterea unui mesaj cumparatorului si trecerea perioadei de 3 zile in care acesta poate raspunde, puteti solicita recuperarea comisionului prin intermediul formularul de returnare a comisionului care poate fi gasit in sectiunea Financiar a contului: http://www.okazii.ro/contul-meu/financiar/retur-comision.

Cererile de returnare comision pot fi efectuate in termen de maximum 30 de zile de la inchiderea licitatiei in cadrul site-ului. Durata de finalizare a acestora este de 7 zile calendaristice, iar pentru a vizualiza statusul acestor solicitari puteti accesa urmatorul link http://www.okazii.ro/contul-meu/financiar/retur-comision/cereri-trimise.

Pentru orice intrebari, nelamuriri sau informatii suplimentare legate de activitatea dumenavoastra de pe Okazii.ro, nu ezitati sa-i contactati pe colegii mei din echipa Asistenta Clienti Okazii.ro, pe e-mail la suport@okazii.ro sau telefonic la 0374.652.944 (0374. OKAZII), de luni pana sambata, intre orele 9.00 -21.00.

O zi placuta,
Okazii.ro

| Crazyeo a răspuns:

Nu ai cum sa nu il platesti... Trebuie platit, dar daca vinzi produsul un pic mai scump poti iesi in avantaj nu in dezavantaj! Bafta și o zi bună!

| Manuela18 a răspuns:

Nu stiu daca ai cum sa scapi de plata comisionului. Poate daca poti recupera banii pierduti din urma vinderii produsului. Bafta!