| PuținConteazăNumele a întrebat:

Astazi in jurul orei 15:00 am finalizat pe eMAG o comandă în valoare de 167 de lei, cu produse vândute de către eMAG în sine. Am plătit online, dintr-un cont la banca Transilvania, toate bune și frumoase, primesc mesaj de la banca cum că suma a fost retrasă, urmează livrarea în perioada 14-16.07.2018. Primesc mesaj de la eMAG cum că comanda a fost predată curierului și va fi livrată în perioada mai sus menționată. Acest mesaj l-am primit la ora 18:08. Bun, la ora 19:11 primesc mesaj de la banca "Tranzacția dvs. a fost anulată : Card nr. ******, *numele meu*, comerciant payU eMag.ro, București ". Pe eMAG comanda încă este valabilă, și arată că vor fi livrate la data respectiva, dacă mi-au spus că a fost anulată banii nu s-au întors în cont, dar totusi livrarea încă este valabilă. Mă poate ajuta cineva? Nu vreau răspunsuri la mișto, multumesc,

3 răspunsuri:
| mihai69 a răspuns:

Te poate ajuta bancă împreună cu payU.

| SergiuM99 a răspuns:

Dupa mine ar fi bine sa suni la cei de la eMAG si sa te interesezi de comanda, mai poti suna la centru de curierat daca ti-au specificat prin ce frima se transporta asta ca sa te asiguri ca produsul este in posesia loc. In cazul in care tranzatia a fost anulata, si cum ai spus tu ca banii nu au fost restituiti trebuie sa suni la firma eMAG si sa discutati aceasta problema.

Bula
| Bula a răspuns:

Suna la banca si intreaba-le de ce s-a anulat tranzactia!
Trebuie sa aiba serviciu pentru clienti non-stop, pentru eventualitatea semnalarii uneu fraude cu card sau pierdere.