| gabriel22332 a întrebat:

Salut TPU!
Ma numesc Gabi, am 19 ani si sunt student la facultatea de Drept si stiinte administrative.Sunt un baiat din mediul rural, familia mea avand pamant agricol plus ferma de animale.Eu,nu sunt angajat dar ma ocup cu recolatrea vierilor mei si vand material seminal,mentionez ca imi plac animalele si ma pricep de la administrarea hranei pana la administrarea medicamentelor si detectarea lor cand sunt raciti.
As vrea sa ma inscriu la un curs,sa imi iau diploma de tehnician veterinar si sa imi deschid un magazin cu hrana de animale(concentrate porci,pui,caini etc.)plus medicamente pentru acestea.
Care ar fi primii pasi pentru inceperea afacerii,trebuie sa mi deschid o firma,pot deschide magazinul imediat dupa ce mi am luat diploma?
Mentionez,cum am spus si mai sus ma pricep foarte bine la animale in special suine, pot raspunde la aproape orice intrebare legate de acestea si de aceea as vrea sa deschid si un magazin.
Astept raspunsuri, multumesc!

9 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Inteleg ce vrei dar nu ar fi mai bine sa termini facultatea? Se castiga mai bine ca avocat, notar etc.

| gabicoo a răspuns:

Zici că poți răspunde la orice întrebare legată de suine?
Să te văd:
1- De ce porcul râmă dar râma nu porc?
2- De ce sus scrofa și nu jos scrofa?

| gabriel22332 explică (pentru gabicoo):

Pot raspunde astfel, esti un terminat.

| gabicoo a răspuns (pentru gabriel22332):

Tu recoltezi material seminal de la porci și-i faci pe alții terminați?

Nu ajunge că ești fraier? Te mai și lauzi cu asta! Și mai ceri și sfaturi?
Loosere!

| gabriel22332 explică (pentru gabicoo):

Ce sa mai, esti un redus.

| TamplaruAnisoara a răspuns:

De ce nu ai ales facultatea de medicina veterinara. Ești tânăr nu e nici acum târziu. Că medic veterinar ești privat și automat îți deschizi și un magazin cu cele necesare animalelor. Altfel medicul veterinar din sat sau comuna îți face concurenta.

| helpforyou a răspuns: