Și eu sunt livrator și întradevăr șeful tău are dreptate.
Dacă vrei să continui activiatea intră pe olx și cumpărați o geantă indiferent dacă este glovo, tazz, bolt, etc
Nu contează firma, contează dar ca să ai geantă, pentru că altfel mâncarea va ajunge la client rece și cel mai probabil răsturnată întrun alt tip de geantă sau chiar mai rău fără nimic.
Bonus:
Dacă cauți să închiriezi o bicicletă electrică: tot pe olx găsești la prețul de 200 de lei pe saptămână.
Sper că țiam fost de folos.
Îți doresc sucees
Nu am gasit pe siteul lor specificatii in acest sens
https://tazz.ro/content/termeni_si_conditii
dar nu strica sa intrebi asta pe chatul sau la support@tazz.ro
"Te putem ajuta cu o informație? Hai rapid în "Chat Support" – Iconița chat support, în aplicație. Îl găsești ușor în secțiunea de detalii a ultimei tale comenzi, timp de 24h de la plasarea ei, în intervalul orar 08:00-05:00. Un coleg de-al nostru te va prelua în cel mai scurt timp. Ne poți scrie oricând și la adresa e-mail support@tazz.ro
În zilele de sărbători legale, e posibil să facem mici modificări în program, dar revenim c-un răspuns fulger cât se poate de repede"
eu inca mai caut iconita aia de chat pe siteul lor, nu am gasit-o inca, cred ca au uitat-o la eMAG
andreiscripcaru întreabă: