1. Mai bine lasi astfel de prostii cu cheltuielile personale, pentru ca alea vor deveni bunuri ale firmei si mai ales e posibil sa fie buba daca tu iti cumperi treburi de care nu ai nevoie pentru firma.
2. Daca pleci cu ideea "daca da faliment firma" mai bine nu ti-o faci. Mai ales ca zici de magazin online, cel mai sanatos e sa ai cit mai putine mijloace fixe pe firma.
3. La fel ca mai sus. Tu ai vreun plan sau vrei sa deschizi firma si te astepti sa pice dupa aia banii de unde de sus? Te costa contabilitatea si alte hirtzoage, daca nu ti le faci tu. Pe mine de exemplu ma costa cam 300 RON lunar si vreo 1000-1500 documentele de sfarsit de an.
4. Nu dai 50% la stat, dooh. Observ ca esti complet pe linga. Iti faci frumos contract ca administrator, iti acorzi salariul minim ca sa iti platesti darile la stat, iar daca mai ai bani pe care vrei sa ii scoti pentru uz propriu, alea sunt dividende si se impoziteaza cu 10%, nu 50.
5. Faci facturi cand iti iese produsul din stoc. Dupa aia vezi tu cum le si incasezi... de aia cel mai sanatos la vinzari online e sa iei plata in avans. Oricum, mi se pare o mare bataie de cap nisa asta cu magazinele online, data fiind cantitatea de hirtii implicata...
Vrei sa iti faci dar vezi ca se si falimenteaza
Ce capital vrei sa investesti? M-as baga si eu intr-o afacere din asta
Da, draga, dar daca iti faci salariul 15.000 RON atunci mai ai de infipt cam 10.000 in buzunarul statului ca dari aferente acelui salariu.
Salut Mirel, te invit sa citesti aici mai multe: https://ecompedia.ro/categorie-intrebari/contabilitate-facturi-gestiune/