| AndrewR a întrebat:

Salutare tututor!
Am si eu o problema in legatura cu alimentarea propriului card, de la Bcr.
Joia trecuta am mers la un ghiseu din cadrul unei filiale Bcr si mi-am alimentat propriul card cu o anumita suma de bani. Mi s-a eliberat chitanta doar ca banii nu sunt in cont nici acum. Mi s-a zis ca o sa dureze 4 sau mai multe zile pentru a investiga, a mai patit cineva asa ceva? Am inteles ca exact in acea zi ar fi avut o problema cu internet banking, asta sa fie problema? Sa nu-mi fi transferat banii? Nu am mai patit asta pana acum. Helppp

6 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da, au avut ceva probleme cei de la BCR, dar banii vor intra. Păstrează bine acea chitanță.

| AndrewR explică (pentru anonim_4396):

Banii vor intra, problema este, cand? adica este vorba de o banca pana la urma nu de un chiosc.

| anonim_4396 a răspuns (pentru AndrewR):

Ai dreptate. Schimbă-ți banca.

| simpluone a răspuns:

Eu nu inteleg! Nu ai banii nici dupa 4 zile in cont sau 4 zile dureaza invetigatia de ce banii nu sunt in cont?
In general daca depui banii la o agentie a bancii de care apartine cardul/contul nu ar trebui sa dureze mai mult de o zi lucratoare pana sunt afisati efectiv in cont. La tranzactii intre diferite banci nationale max 3-4 zile. Oricum ar fi daca nu se incadreaza in perioadele astea ar trebui sa depui cererea pentru investigare.

| AndrewR explică (pentru simpluone):

4 zile sau mai multe pentru investigare. Banii i-am depus joia trecuta

| simpluone a răspuns (pentru AndrewR):

Sper ca ai depus atunci cererea de investigare! Ar fi trebuit sa-ti intre de mult. Vezi sa nu fi gresit IBAN-ul cand ai depus banii, e trecit pe chitanta