Contactează de urgență banca de care aparține ATM-ul și încearcă să le spui problema. Banca va consulta istoricul plăților și va confirma dacă operatiunea financiară a fost efectuată/ anulată și va remedia problema. Ia-ți cu tine, cartea de identitate! Iar în caz de vreo eroare, banii tai vor ajunge inapoi in cont.
Poți intra si pe aplicatia bancii respective ( de ex, eu caut in aplicatiile BT Pay sau din Neo). Astfel, ai toata informatia la un click distanta. Verifică-ți si email-urile.
Verifica mai tarziu, nu totdeauna iti apare pe loc suma depusa, ori scoasa.
Nu te agita ca nu pierzi nimic.Astepti 2 zile, verifici si doara daca nici atunci nu apare, suni pe aiai de la banca si le spui povestea.ATM ala are camera, asa ca nu pierzi si nici nu pacalesti pe nimeni.
Raspunsul corect este a lui Relian. Daca e in zile de sarbatoare poate sa intarzie aparitia in cont a banilor.
adorblecleo întreabă: