Întrebare recomandată | lovemaster a întrebat:

Sunt student in anul 1 si as vrea sa imi cumpar o masina.De la ce banca as putea sa iau un credit de 5000 euro, chiar daca nu am nici un venit.As putea totusi sa girez cu un apartament care este pe numele meu.

11 răspunsuri:
| TheAce a răspuns:

Iti va fi destul de greu cu tot cu girantul tau avand in vedere noile reglementari ale bancilor. Data fiind suma relativ mica pe care vrei sa o iei, ai sanse destul de mari sa iei un imprumut de la o banca ce mai accepta girant: raiffeisen, bcr, pireus etc.

| TheAce a răspuns:

Sincer nu stiu insa daca merita riscul. E un risc mare pe care ti-l asumi si trebuie sa fii extrem de constient de acest lucruhappy

| 0rlando a răspuns:

Absolut nici o bancă, nu îți va acorda nici un fel de împrumut dacă nu ești angajatul unei societăți de minim 6 luni.

| Danut_Popa_1961 a răspuns:

E obligatoriu ca beneficiarul contului sa aiba un venit. Poate face altcineva imprumutul, iar tu sa-l girezi cu apartamentul.Bine-nteles ca ai tot interesul sa platesti la timp ratele.Dar intai socoteste daca iti poti permite s-o faci, in paralel cu cheltuielile pe care le implica o masina.

| Nastia a răspuns:

Sincer,fara sursa de venit nu cred ca ti-l va acorda cineva.mai bine iti iei job si strangi banii decat sa te manance de viu banca.

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| omide a răspuns:

De la banca numita perinti+prieteni

| Andr3y007 a răspuns:

Fara venit nu cred. si nu merita riscul

| Schweitzer a răspuns:

Parerea mea este ca, daca nu iti permiti sa o cumperi singur mai bine stai deoparte. Iti recomand un articol: http://www.haios.ro/rezumate.php?id=80&sct=8261
E doar o poveste dar e foarte adevarata.
Eu mi-am facut un credit pentru masina si acum nu stiu cum sa dau banii mai repede sa scap de el. O sa fii legat si nu o sa poti face nimic.
Toate cele bune si succes in alegerea deciziei corecte.

| eaglewatch01 a răspuns: