Ai mai multe variante.
Prima e sa gasesti jocurile si sa iti inchizi subscriptia la ele.
A doua e sa nu mai ai bani pe card, il inchizi si faci altul.
Odata ce cardul a fost introdus in jocul respectiv ti-ai dat permisiune pentru orice alta extragere ulterioara.
1. Nu am văzut în viața mea jocuri care să aibă subscripție pentru câteva zile. Poate trial-uri și după să fii taxat taxa pentru subscripție. Mai există și alternativa ca nepotul să cumpere mereu ceva în acel joc, nefiind o subscripție.
2. Cum adică să nu mai ai bani pe card, să îl închizi și să faci altul? Înțelegi că un card (sau mai multe) oferă acces la un cont, unde sunt stocați banii. Banii nu se află pe card!
Valabil pentru absolut orice bancă:
1. Blochezi cardul;
2. Iei legătura cu banca și încerci să blochezi plățile dacă se mai poate;
3. Nu mai dai niciodată, nimănui, acces la datele tale financiare!
Să-i dai cardul tău unui copil ca să-și cumpere jocuri online și apoi să te întrebi cum îți iau banii "fără să-ți ceară permisiunea" este ca și cum te-ai arunca de bunăvoie într-un bazin plin cu pești piranha și apoi ai spune că "nu ți-ai dat acordul să fii mâncat". Poate că nu ți-ai dat acordul, dar asta nu contează foarte mult pentru piranha.
Cel mai probabil toate plățile pe care le-a făcut erau bifate automat ca fiind recurente, ceea ce înseamnă că-ți pot trage banii de acolo fără permisiunea ta până când oprești acele subscripții, anulezi cardul sau rămâi fără bani.
Nu am știut cum funcționează treabă cu jocurile pe internet. In afara de a-mi comanda chestii, n am făcut. Am găsit unul din site-urile problema și am discutat cu ei, mi au spus că au anulat abonamentul și durează 7-12 zile sa îmi primesc banii înapoi. Toți banii luați (tranzacțiile) sunt puse în așteptare. Bănuiesc, că voi primii banii înapoi sau mă rog, măcar să nu mă mai trezesc iar cu sume de bani luate. Deocamdată, mi am mutat restul banilor in seif, sa nu mă trezesc cu alte surprize cu mai multe zerouri.
Blocheaza cardul. O poti face direct din aplicatie, nu trebuie sa vorbesti cu nimeni. Sper ca i l-ai dat pe cel virtual in caz ca ai si fizic.
Fizic . Am găsit unul din site uri și am discutat cu ei, mi au spus că au anulat abonamentul. Sper că e ok și nu mă mai trezesc cu alt surprize. Specific totuși că toate tranzacțiile sunt puse în așteptare, dar banii îmi sunt luați. Poate îi primesc înapoi :/
Asa se intampla daca ii dai cardul unui copil, cati ani are nepotu tau de e atat de usor de pacalit de niste site-uri fantoma?
E copil, 9 ani. Eu sunt prost că n am stat langa el.
Pai tu ii dai cardul tau cu bani unui copil de 9 ani lasandu-l nesupravegheat, acum scuza-ma ca iti zic dar da chiar esti prost daca nu iti dai seama ca iit poate cheltuii banii aiurea el fiind mic si nestiind asta
Ia legătura cu cei de la Libra Bank. Cel mai bine ar fi să discuți cu ei față în față. Repede.
Posibil ca nepotul tău să fi introdus datele tale pe site-uri care îi promit anumite lucruri, dar sunt scam. Asta îmi sună mie cel mai plauzibil.
Recomand să înghețați cardul ("Freeze") și să povestiți problema celor de la Revolut. Nu prea vă poate ajuta nimeni pe TPU.
https://www.revolut.com/ro-RO/contact-us/
Din păcate au doar un robotel, nu pot intra in contact direct cu cineva de la ei.
Aștept să vina de la școală să îl întreb exact, era vorba de un joc care pe Steam avea o sumă de bani, iar de unde l a luat el, era mult mai ieftin. Nu mă pricep eu.