Ceau
E pe sistem nervos Victor asta
Actele necesare ale unui dosar de finantare prin fonduri europene sunt definite de fiecare Autoritate de Management ale Programelor Operationale Sectoriale in Ghidurile Solicitantului, pentru o anumita axa prioritara sau domeniu major de interventie. Fiecare ghid este inclus formatul de cerere de finantare pentru tipul respectiv de proiect, in care sunt precizate informatiile si documentele care trebuie furnizate de catre solicitantii finantarilor.
Dosarul de finantare cuprinde:
1. Formularul cererii de finantare completat
2. Documente anexe cererii de finantare, conform cu Ghidul Solicitantului pentru axa prioritara sau domeniul respectiv
Componentele principale ale cererii de finatare, conform formatului-cadru, sunt urmatoarele:
• Informatii privind solicitantul
• Date despre proiect
• Concordanta cu politicile UE si legislatia nationala
• Bugetul proiectului / Surse de Finantare
• Lista de anexe
Exemple de documente anexe:
• Statut sau documente de asociere;
• Bilanturile oficiale pe ultimii ani;
• Adeverinta ca solicitantul nu are datorii la bugetul de stat;
• Cazierul fiscal al reprezentantului legal al solicitantului si al reprezentantului tehnic;
• Aviz de mediu, analiza impactului de mediu;
• Autorizatia de constructie;
• Documente de confirmare a contributiei solicitantului;
• Plan de afaceri, studiu de fezabilitate, analiza cost – beneficiu;
• Proiectul tehnic;
• CV-urile persoanelor implicate in managementul implementarii proiectului etc.
FONDURILE STRUCTURALE, ACTE NECESARE PENTRU DOSARUL DE FINANTARE EUROPEANA
Acte la dosar
- Studiu de fezabilitate
- Bilanţ contabil pe anul precedent sau declaraţie de inactivitate, după caz
- Documente care să ateste dreptul de proprietate, de chirie sau de concesiune asupra terenului
- Certificat de urbanism
- Acord de mediu
- Datele băncii şi datele contului prin care se va derula proiectul
- Certificate fiscale şi cazier fiscal indemn
- Cazier judiciar al reprezentantului legal
- Notificare DSVSA care să ateste conformitatea cu legislaţia sanitar-veterinară
- Avizul sanitar emis de Direcţia de Sănătate Publică
- Certificat constatator
Paşi de urmat
1. Alegerea firmei de consultanţă
2. Pregătirea documentaţiei pentru avizele necesare
3. Solicitarea de oferte de la furnizori pentru echipamente
4. Întocmirea studiului de fezabilitate
5. Solicitare certificat ORC, certificat fiscal, cazier fiscal, cazier judiciar, adeverinţe etc.
6. Completarea cererii de finanţare
7. Predarea proiectului
8. Declararea eligibilităţii proiectului
9. Semnarea contractului de finanţare
10. Alegerea proiectantului
11. Depunerea proiectului tehnic
12. Implementarea proiectului
13. Întocmirea dosarelor de achiziţie
14. Construirea fabricii
15. Întocmirea dosarelor de plată
La ce uşi batem
1. Firma de consultanţă
2. Direcţia Agricolă
3. Agenţia de Mediu
4. Direcţia Sanitar-Veterinară
5. Administraţia Financiară
6. Direcţia de Sănătate Publică
7. Direcţia pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală
8. Agenţia de Plăţi
9. Primărie
10. Agenţia pentru Gospodărirea Apelor
11. Banca
Pff, mersi mult. Daca ai sti cat am cautat un raspuns complet
Oricand, daca mai ai intrebari am sa incerc sa ajut.
Mult Succes si o zi placuta iti doresc! Pupici
Mersii mult :X:*
Am o intrebare si doar am intrebat daca e cineva ca sa stiu pe cine intreb ca eu nu ma joc.CIteste si raspunsurile care s-au mai dat si dupa aia sari cu gura, bine? Daca te crezi in stare sa imi dai un raspuns serios in legatura cu niste informatii legate de finantare pentru firma, bine, daca nu, nu, pa si la revere.
Chiar daca ar fi fost, tot nu primeai raspuns pe loc si tot primeai si raspunsuri neserioase. Nu vad logica...
Ygorr38 întreabă:
anonim_4396 întreabă: