1. Un patron are salariul cât vrea el, în funcție de cât de bine îi merg afacerile.
2. Depinde cât de priceput e. Poate face o grămadă de bani sau poate ieși pe pierdere sau poate da faliment în câteva luni.
Buna! Pai un patron isi calculeaza salariul dupa profitul aparut in urma prestarii de servicii venite din partea firmei respective. Mai intai toate taxele lunare si toate intretinerile, reparatiile (daca exista), consumul, salariul personalului si altele ce mai sunt, datorii (daca sunt) trebuie achitate din suma totala venita lunar in urma prestarii de servicii. Din acea suma totala, dupa ce s-a achitat toate cele de mai sus si inca cateva daca mai sunt, isi va gestiona salariul dupa bunul plac, acum depinde daca firma are profit si cat profit are, ca sa poti sa iti retragi suma dorita interpretata ca salariu din acel profit
Sper ca te-am ajutat!
Un patron cum ii spui tu e de fapt un capitalist sau un business man sau un antreprenor.
Nu ARE SALARIU.
El traieste din cheltuielile de protocol deductibile din baza de impozitare daca nu ma insel care se scad din impozit.
El face tot ce e posibil ca sa scada cat mai mult profitul ca sa scape de impozitarea lui prin mijloace legale de optimizare fiscala cu firme de juristi /notari etc...
E o diferenta majora intre evaziune fiscala ( sa nu platesti nimic la bugetul statului si sa nu fii inregistrat ) si optimizare legala prin avantajele legale din sistemul de taxare / impozitare care permite multe avantaje mediului de afaceri.
Depinde de cifra de afaceri de cati angajati are cu cine are contractele de furnizare etc.
Lucreaza doar in Romania pe plan intern sau si cu strainatatea.
Profiturile cele mai mari sunt cu strainatatea.
E nevoie de investitie mai mare la inceput chiar daca cumperi camionul SH-second hand sau ar fi mai bine sa-l poti inchiria lunar sau anuala sau sa devii partener cu cineva care detine materialul rulant.
Un plan de afaceri si atentie la alegerea partenerilor de afaceri sunt ca intotdeauna mai mult decat importante.
Sa stii sa fii un bun negociator, diplomat, un salesman-vanzator bun si management si cunostinte de contabilitate.
Oricum angajezi oameni mai buni ca tine sa te ajute ca nu poti singur e imposibil dar sa stii sa ai habar nu poti sa ii lasi sa nu ii controlezi sa vezi ce fac cum isi fac treaba.
andreiscripcaru întreabă: