Bună, eu sunt studentă la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor din Iași. Am făcut 3 obiecte pe care le-ai enumarat, aș putea să te ajut cu pro si contra în privința acestora: Resurse Umane, Marketing și Management Calității.
1. Resurse Umane, pot să-ți zic, că e cea mai plictisitoare materie pe care am văzut-o vreo dată. La seminarii se discută mai mult despre:
- cum să faci un anunt de recrutare
- ce să vorbești și cum să vorbești cu angajatorii
- cum să-ți creezi un CV și scrisoare de intenție ( știu, pare să fie de grădiniță, dar nu este așa )
- se va face un proiect despre un ghid de interviu
- vei învăța cum să redactezi un CV, astfel încât angajatorul să te i-a în considerare
- vei învăța în ipostaza de angajator, cum ar trebui să abordezi subiectele, intrebările cu angajatul etc
La curs:
- te va pune să citești Codul Muncii ( bineînțeles, individual "titlul II, III, IV, VI, VIII și titlul IX, ai aici: http://www.avocat-dreptul-muncii.eu/codul_muncii_2016.php )
- evaluarea performanțelor din organizațiile din România
- și altele
2. Marketing este unul dintre obiectele care mi-a fost pe plac :)
La seminar:
- trebuie să faci un proiect în echipă ( nu cu cine vrei tu, ci prin extragere la sorți ...bine, depinde de profesor, facultate)
În acel proiect vei învăța: cum să faci un chestionar telefonic, online sau direct cu oamenii, cum să calculezi cota de piata, să-ți cunoști concurenții și ce cifră de afacere au etc.
La curs:
- ceea ce faci practic la seminarii, teoria o înveți la cursuri
Și ultima materie studiată este Managementul Calității.
Cea mai grea! Trebuie să înveți formule ( pe de rost, logic, practic..cum crezi ca o poti memora)