anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Va rog sa raspundeti doar daca sunteti interesati de publicitate sau ati avut vreo tangenta cu domeniul.
Stiu ca, de obicei, atunci cand foarte multi oameni discuta despre un anumit subiect, multe firme se folosesc de subiectul respectiv pentru a-l mentiona in reclamele lor. Si in pandemie, mai ales la inceput, multe firme au mentionat in reclame faptul ca vietile noastre s-au schimbat, dar produsul X sau Y este in continuare alaturi de noi.
Faptul ca in prezent toata lumea discuta despre razboi schimba in vreun fel publicitatea companiilor?
Cei care creeaza reclame ar trebui sa le creeze ignorand subiectul razboiului chiar daca toata lumea vorbeste despre asta?
Nu prea vad cum ar putea fi mentionat subiectul in reclame fara ca oamenii sa asocieze produsul sau serviciul promovat cu ceva foarte negativ.
Exista vreun mod de a face asta?
Adica nici pandemia nu era vazuta ca ceva pozitiv si, totusi, multe firme nu au ignorat subiectul in publicitate.

Răspuns Câştigător
| marin1988 a răspuns:

Depinde de produsul pe care îl vinzi. Să zicem că e vorba de un curs de marketing pe care îl vinzi (poți să te gândești la altceva). Cum ar putea suna o reclamă? Lucrează de oriunde ca expert în marketing digital. Nu lăsa situația actuală să-ți influențeze cariera. Cumpără cursul nostru, devino expert și lucrează remote de oriunde te simți confortabil. (Am dat un exemplu exagerat, doar pentru idee). Poți înlocui produsul cu ce vrei tu și ce avantaj ar aduce oamenilor pe timp de criză.

5 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Insusi campaniile publicitare sunt cate un razboi. Un razboi economic, cu concurenta.
Cine are strategie, dotare si finante mai puternice, acela castiga (mai mult).

| marin1988 a răspuns:

Interesul fiecărei firme este să facă profit. De aici pornește totul. Etica din păcate este pe un loc secundar. Fiecare firmă o să se folosească de orice prilej care apare să-și promoveze produsul, să pună produsul pe un piedestal. Este etic să faci asta? Depinde. Ar trebui discutat pe o speță în particular. De exemplu și organizațiile umanitare fac reclamă și se folosesc de situații prin care trec oamenii, ca să strângă fonduri și să-i ajute. Dar din banii respectiv trăiesc și cei care strâng fonduri. Ar fi multe de discutat despre asta happy

| anonim_4396 explică (pentru marin1988):

Inteleg, dar eu nu vorbeam despre etica. Intrebam daca ar fi benefic pentru interesele companiei sa faca lucrul asta. Adica sa ia in calcul subiectul razboiului atunci cand creeaza reclame. Toata lumea vorbeste despre razboi. De cele mai multe ori atunci cand toata lumea discuta despre un subiect anume si companiile aduc vorba despre subiectul respectiv in reclame. In cazul asta este ceva diferit?

| marin1988 a răspuns (pentru anonim_4396):

Dacă aduce profit, sigur este în interesul companiei. Totul se rezumă la profit. Totul este calculat în numere. Ca să-ți dau un exemplu: o campanie standard de promovare a produsului aduce 3000 lei profit. O campanie de promovare a produsului în care este menționat și subiectul războiului aduce 9000 lei profit.
Cu care dintre campanii crezi că o să continue să promoveze produsul?

| anonim_4396 explică (pentru marin1988):

In exemplul tau, clar a doua. Dar eu nu prea imi dau seama daca si cum s-ar putea mentiona razboiul intr-o reclama fara sa-i faca pe oameni sa asocieze produsele sau serviciile promovate cu ceva foarte negativ. Consideri ca si subiectul asta poate sa aduca profit? Ca in practica eu nu prea as vedea cum. Oamenii asociaza ideea de razboi cu ceva foarte nasol. Cum ar putea ajuta asta la promovarea produselor?

| marin1988 a răspuns (pentru anonim_4396):

Depinde de produsul pe care îl vinzi. Să zicem că e vorba de un curs de marketing pe care îl vinzi (poți să te gândești la altceva). Cum ar putea suna o reclamă? Lucrează de oriunde ca expert în marketing digital. Nu lăsa situația actuală să-ți influențeze cariera. Cumpără cursul nostru, devino expert și lucrează remote de oriunde te simți confortabil. (Am dat un exemplu exagerat, doar pentru idee). Poți înlocui produsul cu ce vrei tu și ce avantaj ar aduce oamenilor pe timp de criză.