anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Va salut, am și eu următoare nelămurire.
In 2021/2022 mi-am deschis cont la revolut,am comandat cardul premium.
Am primit cardul acasă, dar eu tot nu puteam sa fac verificarea contului cu buletinul și din cauza asta îmi trăgeau bani pentru planul premiul și cardul a intrat pe minus.
Eu acum nu mai am nici cardul pentru că l-am pierdut și nici informațiile să mă conectez pe aplicație.
Pățesc ceva daca este pe minus în continuare, dar contul nu este verificat (adică nu au datele mele personale)?
Dau funda

Răspuns Câştigător
Răspuns utilizator avertizat
7 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Banca ti a emis acel card deci automat banca are toate datele tale personale nume prenume CNP serie buletin adresa de domiciliu anul nasterii tale tot, banca nu iti dadea tie card revolut fara sa te introduca in baza lor de date si daca incerci vreo frauda cu cardul ei stiu si te aresteaza pe loc vin mascatii si iti sparg usa.

| Anonimul151 a răspuns:

Când îți vei pune bani pe card, automat acea "datorie", se va retrage. Pentru că tu practic, le datorezi niște bani pe care nu îi ai în cont.

Poți reseta parola contului, și poți cere alt card, fie premium fie standard. Iar cel vechi ( ma refer la card ), îl închizi. Îl declari pierdut.

| Adinnnn a răspuns:

Pai problema a fost in felul urmator, nu am fost foarte clar cu intrebarea
Cand mi-am facut cont pe aplicatie eram minor, tot atunci mi am luat si cardul
Fiind minor nu stiu cum a mers
Contul a fost pe un telefon pe care l am pierdut impreuna cu cardul fizix (care nu era activat)
Dar am luat legatura cu cei de la support si mi au spus ca cu numele meu si ziua mea de nastere nu exista niciun cont deschis