Daca judeci asa o sa dai faliment din prima luna.
Trebuie sa faci un business plan. Sa verifici vadul comercial, concurenta, costurile operationale, investitia initiala etc.
Apoi faci o simulare a veniturilor in 3 scenarii (optimist, realist, pesimist).
Cam asta ar trebui in linii generale.
Minimarketuri cu produse alimentare gasesti la orice colt de strada. Si ce ai vrea, sa vinzi chipsuri si snacksuri? Ideea cu accesoriile mi se pare mai serioasa, si cu mai mari sanse de succes.
Eu iti spun punctul meu de vedere,sper sa nu deranjeze.
Daca spui ca vrei sa deschizi un magazin de accesorii,acestea fiind de firma eu cred ca mai profitabil este asa decat un magazin alimentar deoarece la un magazin sunt chestii marunte, gume, acadele, etc; vine o persoana ia o paine si gata.
Pe cand la un magazin de accesorii esti mult mai avantajat deoarece sunt produse scumpe daca sunt de firma si iese mai mult "cascaval" daca il ai amplasat si intr-o zona buna, de centru sau ceva de genu'.
Iese pe naiba. Eu daca vreau produse de firma in cel mai rau caz ma duc prin oras si le probez/vad la fata locului, apoi le cumpar online cu cel putin 15-20% mai putin. Produse mid-range spre premium intr-o tara unde se vinde inca piine cu jumatatea/sfertul si tampoane la bucata...
Legat de ideea cu magazinul alimentar, mi se pare mai ok. Depinde de vad, dar tot romanu' trebuie' sa manince.
boghdi întreabă: