Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Hei, vreau sa intru in Dinu Lipatti la muzica. Ce probe sunt necesare? Trebuie sa- mi aleg "muzica si actorie" sau "actorie si muzica", sau aleg doar un profil: muzica sau actorie? Am auzit diferite ...? (mai mult)
Am nevoie urgent de citate despre carte! Va rog mult! Cel care da cel mai multe primeste vot +funda
Salut tuturor! Am un prieten care este clasa a 8- a si vrea sa se duca la Colegiul Economic Brasov. Ma intereseaza sa stiu exact daca se poarta uniforma in liceul respectiv si daca sunt profesori mai sariti...? (mai mult)
Bună, am nevoie de aceste cărți în variant electronic: http://www.humanitas.ro/humanitas-fiction/thriller-mystery Cine și ce ce mă poate ajuta? Merci mult
Ati citit Ecouri de dincolo de moarte de Johan Theorin? Vreau sa stiu cine este criminalul pentru ca am de facut o prezentare de carte maine si nu mai apuc sa o citesc toata.Multumesc!
Salut, as vrea sa aflu valoarea unor timbre si stiu cum, exista ceva pe net care poate sa ma ajute?
Ce parere aveti despre flesh-urile comandate de pe www.ebay.com?
Hei, lume! Vreau sa desenez ceva in creion dar nu stiu ce. Va rog dati-mi niste sugestii! Multumesc anticipat:*
Este vreun fotograf pe aici care are în „colecție" ceva echipamente mai vechi și este doritor să le doneze? Din nefericire nu îmi permit un DSLR, deși mă atrage domeniul fotografiei... Nu mă...? (mai mult)
Buna TPU. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu ceva statusurii? :o3 Funda + Vot. :D
Salut TPU, am creat un canal de YouTube pe care adaug speedpainturi numit LagShit. Ultimul a fost cu Eminem si consider ca a iesit destul de bine.Problema e ca am foarte putine vizionari. Daca stiti vreun...? (mai mult)