Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Cei mai activi useri din categoria Artă şi Cultură pe 25 Februarie 2025 sunt:
E aiurea sa vezi cum se duce lumea asta de rapa(o sa ma refer la Romania, desi cam peste tot e asa) Cum lumea parca o ia razna..moda, principiile oamenilor, placerile lor, etc. E ciudat sa vezi cum...? (mai mult)
unde pot gasi o traducere buna pentru acesta poezie TWO SONGS FOR HEDLI ANDERSON de W.H Auden? Dau funda pentru un raspuns coerent si bun ( fara Google Translate).
Unde pot vedea filmul `dupa dealuri`?
Pentru cei din Bucuresti. Unde pot gasi si eu creioane chimice? La ce librarie? sau oriunde dar macar spuneti-mi daca stiti...
Se căștigă bani din vânzarea de cărți?
Ce documente sunt necesare pentru a ma inscrie la Biblioteca Judeteana,, Panait Istrati" din Braila?(sunt eleva)
Ce sa citesc pe vacanta pentru clasa a XI a?
Care e scriitorul vostru preferat? Cel pe care l-ati citi neconditionat
Cum trebuie sa-mi fac parul si cum sa-mi aranjez naframa pentru dansuri populare?
Hey, vreau sa pictez pe un perete dat cu lavabil.Ce vopsea trebuie sa folosesc?
Sunt clasa a 8-a si as vrea ca la anul sa ma inscriu la colegiul Regina Maria din Judetul Constanta, sectiunea canto {muzica usoara} si nu stiu in ce constau probele.Ma puteti ajuta, va rog :)?!
Stie cineva cam cat costa un TEU, un scarar ( linie de aceea cu 3 fete ), florare ( sablon elipse / cercuri ) si o planseta de lemn 50 x 70 cm?
Imi puteti spune 4 carti si un film care sa contina in titlu cuvantul "portret" va roog?
La protectia mediului se face si matematica multa? Multumesc
Sal TPU, in ce pot tine picturile mele? adica ca un fel de "dosar"? dau FUNDA
am un tablou al pictorului Juan Miro, acesta este tabloul cu numarul 203 din colectia sa. Numai este un asemenea tablou, este scris si pe garantie, este unicat. Cum si unde as putea sa-l licitez?...? (mai mult)