Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Ce e o reproducere libera? Am vazut la niste tablouri la descriere "reproducere" sau "reproducere libera". Care e diferenta?
As dori sa stiu daca se merita sa mergi la atenul tatarasi din Iasi la cursurile de chitara ...sunt incepator si as dori sa invat, thx
Vreau si eu un site unde pot gasi "Din Moldova." de Mihail Sadoveanu pls.nu am gasit nicaierii:|... Fundaa;;)
Ce s-ar intimpla daca ar disparea plantele timp de o ora
Buna! Caut site-uri de unde pot downloada carti gratuit, desigur! Merci?!
E o carte in care o fata afla ca are cancer si mai are putin de trait... povesteste toate nebuniile pe care le face... Stie cineva cum se numeste?
Care ar putea fi simbolul sinceritatii?
Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o problema? am nevoie de 10 cuvinte in limba franceza cu sens denotativ si conotativ va rog dau funda
Ciao.TPU.vine halloweenul.si am nevoie de niste mel pe care sa fac un dans. ceva gen... zombi:d. funda+vot. celui care imi da cele mai multe.mersi anticipat.
Ce fel de opera este,, Print si cersetor"?
Cu ce profil trebuie sa termin liceul daca vreau sa intru la Facultate la inginerie mecanica SAU inginerie constructii? [FUNDA]
Stiti cumva vreo piesa de teatru pentru craciun.sa fie pentru ce de la liceu...si sa aiba o legatura cu craciunul:-s?
Vreau sa iau o masina si sa o pun pe paint dar masina sa se vada din lateral si si fie facuta exact cum e in realitate. Dar sa nu fie BluePrint pentru ca vreau sa fie colorata de ei si sa fie pe fond alb...? (mai mult)
Ce parere aveti despre acest blog? http://nana-wang.blogspot.com/. tinand cont ca este la inceput.
Scz pentru categorie :-D. Ce inseamna atunci cand visezi Universul? Era ca atunci cand te uiti pe cer noaptea si vezi stelele(dar mai puteam vedea si planetele)iar deodata am vazut o explozie. Atunci a...? (mai mult)