Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Caut o carte anume. nu am multe detalii din pacate dar daca va suna cunoscut: e o carte neagra cu o papusa pe coperta cred sau alte accente rosii. e o carte scrisa de o autoare romanca si cand se lansase...? (mai mult)
Hristos a Înviat! Oare dacă intr- adevar a existat sabia excalibur unde ar putea sa fie in ziua de azi conform legendelor arthuriene? Unele surse spun ca s- ar afla în Scoția, Țara Galilor sau nordul...? (mai mult)
Ajutorrrrr am un puii de rață pakin a căzut și i s-a rupt piciorul ca nu mai călca în el mă ajută cine vă va rogggggg
Salut. Sunt eleva la liceu cu profil de arte în Republica Moldova. Vreau sa intru la facultate la Universitatea Națională de Arte din București. Am nevoie de ajutor din partea studenților de acolo...? (mai mult)
Buna TPU, am o întrebare: Cum pot îndepărta varnisul de tempera de pe pensulă? Am aplicat un strat pe pânză și acum trebuie sa curăț pensulă pe care am folosit- o dar nu știu cum și cu ce ...? (mai mult)
Dacă Intru la Dinu Lipatii Pitești pe Vioara / Acordeon, și eu fac muzica classica, pot sa ma fac lautar de acolo? Țin de menționat ca știu și lăutărește destul de bine la ambele instrumente....? (mai mult)
De la câți ani poți face cursuri de frizerie?
Hey! Care este cel mai ușor sonet de William Shakespeare, pe care îl poți învăța? (în engleză)
Salut. Vreau sa închiriez o sala de expoziție în Iași pentru o zi. Am nevoie de o sala mica pentru a expune câteva fotografii. Îmi poate spune cineva unde as putea expune și cam care ar fi...? (mai mult)
Care e treaba cu piramidele din toate tarile lumii? Cum se face ca mai multe culturi au construit piramide? Avem piramide în Mexic, Peru, Spania, Guatemala, Statele Unite, Bosnia Herțegovina, Rusia,...? (mai mult)