Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
De ce cei din țară Hațegului și toate locurile acelea sunt mai înalți și mai masivi decât restul țării am văzut femeie mai făcut decât bărbații și marea majoritate a bărbaților sunt înalți...? (mai mult)
Salut, sunt elev clasa a 12 a si vreau la facultatea de arte, doar de vreun an jumate am inceput serios sa lucrez(desenam si inainte dar doar de placere), incep in curand meditatiile la desen, intrebarea...? (mai mult)
Hei TPU mi- am facut septum acum o săptămână si mi- am dat comanda de alt septum mai mic comanda o sa vina in vreo doua săptămâni dar mi e frica sa nu fie destul de vindecata gaura cat sa intre...? (mai mult)
Ce părere aveți de liceul de arte?
Balul Bucureștiului Interbelic, ediția a 8-a
Salut TPU Care este cel mai bun adeziv sau superglue pentru lipit preferabil sa fie lichid!
Bună TPU! Deci eu am intrat pe protectia mediului, dar pe parcurs vreau să mă transfer pe profil vocațional arte. eu inițial acolo am vrut prima data da n- am intrat, am luat notă 8 la probe dar...? (mai mult)
Bună ziua TPU! Am 14 ani și mă interesează de niște cursuri de pictură. Îmi puteți recomanda niște cursuri de pictură la un preț accesibil? Sunt din București. Vă mulțumesc!
Ați simițit vreodată gustul unei culori? Ați avut vreodată senzația de sinestezie? Dacă da, cum e și cum ați capătat-o?
Ce sa fac daca un tovaras intra pe TPU sa caute un subiect si apoi ramane blocat citind intrebari noi?
Daca sunt nascut la Orsova si crescut in Banat sunt oltean sau banatean? Parintii mei sunt olteni amandoi de la Severin.
Cat costă un costum popular autentic (1940), uzat, dar se poate restaura, conține ie și fusta? Zona codru nord-vest. Mulțumesc.
Salutare, am o bricheta zippo 1940 gravata cu un soldat si un caine iar pe spate scrie 6/18, care este modelul, cat valoreaza?