Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Stau in Constanta si as vrea sa fac o icoana, de unde pot lua lemn pentru Icoana? Funda! ☺
Ce inseamna kawaii?
Cand se merge cu plugul mare si care este (versuri)?
Puteti sa imi dati mai multe detalii despre acest citat,, Nec Aspera Terrent``. Stiu ca inseamna,, Nu te speria de brutalitati``, dar imi puteti da mai multe detalii?
Buna ma numesc Alin, Vreau sa invat cum sa fac un desen animat 2D! si cum sa imi dezvolt ideile in desen, sunt incepator cred :D Va rog am nevoie de persoane care sa ma ajute, persoane care deseneaza!...? (mai mult)
Monalisa Peste veacuri, o fecioară Adormită- n vise grele, Se închină- mpărăteşte Veşnicului cer de stele Pictore, croieşte- mi chipul Cu- ale tale mâini de zeu, Şi mă pune ...? (mai mult)
Salutare, de unde pot face rost de creion negru PRISMACOLOR? Sau ceva care sa-si faca treba la fel de bine (si aici ma refer ca PRISMACOLOR negru nu se sterge si este de un negru "extrem")
Hei! Știți cumva de unde mi- aș putea comanda un tuș și un stilou pentru desen? Am căutat eu pe net, dar nu găsesc decât stilouri normale. Dacă știe cineva despre ce vorbesc și mă poate ajuta...? (mai mult)
Cum realizez si eu o imagine de asta? http://data.whicdn.com/images/210995532/large.jpg
Hey, puteti va rog sa-mi dati denumiri pe opere din literatura universala? Dar sa nu fie foarte lungi operele, va rog mult
Care e diferenta dintre culori guasa si culori tempera?
Îmi dati va rog un link unde pot vedea cum sa fac diferite lucruri din fructe si legume.Multumesc!
Am o mare rugaminte la voi. Particip la bal la liceu, si fiind un posibil mister, vreau sa fac un moment artistic ceva mai fain. Doresc sa fac pantomima, dar nu am idei de un "scenariu" pe...? (mai mult)
am cusut niste goblenuri si nu le-am cusut pe forma,au iesit strambe, se pot indrepta cu ceva? multumesc!