| strengareatza a întrebat:

Am 15 ani, 1, 52 m inaltime si 50 kg.Prietenii spun ca arat bine, dar mie chiar nu-mi place.As vrea sa fiu mai inalta.Credeti ca e bine asa cum sunt? Nu sunt medicamente pe care as putea sa le iau pentru a mai creste?

Răspuns Câştigător
| Scândură a răspuns:

Buna! Mie mi se pare ca arati bine, poate sa mai slabesti putin eventual(nu prea mult), insa care este problema ca esti mignona? Nu, din pacate nu exista nici un medicament! Incearca sa faci sport, baschetul si inotul ajuta, s-ar putea sa ma cresti putin multumita lor.
Mai exista o operatie, in care iti sunt alungite picioarele, baga niste tije in ele. Insa nu ti-o recomand, e costisitoare, nu se practica in tara, doare foarte tare dupa operatie si dureaza pana iti revii!
Sper ca te-am ajutat si capul sus! Fiecare arata bine in felul lui, si tu esti in regula! Trebuie sa te accepti pe tine ca sa te accepte si ceilalti!
Bafta!

7 răspunsuri:
| MMihai a răspuns:

Încearcă să joci baschet și mai și înoată!
Termină cu ideea cu medicamentele!
Și ca idee este o tâmpenie!

| Th3eo a răspuns:

Esti foarte bine asa cum esti. nu trebuie sa vrei sa fii mai inalta pentru ca lumea te place exact asa cum esti. chiar daca tu tii observi fiecare imperfecftiune, oamenii nu observa la fel ca tine si nu li se pare asa evident.

| ღAncaღ a răspuns:

Da tu ce cauti la categoria arta si cultura, ti se pare ca este o intrebare de arta, sau cultura? alta data, daca mai pui intrebari de gunu, te rog punele la alta categorie care sa se potriveasca genului! Si ai 15 ani, si 1, 52 m, este ok! asa ceva este normal! cred ca arati bine!

| hummer24 a răspuns:

NU exista pastile, sau daca exista pot cauza probleme grave de tot, nu-ti recomand asa ceva, da poti sa iei calciu insa nu prea mult, la 15 ani e bine, cat ai, cunosc fete si la 21 ani care au inaltimea ta da nu isi fac probleme deloc happy Poti sa faci un sport daca vrei sa mai cresti, handbal, basket, volei happy

| Izza_4461 a răspuns: