Se poate.dar e mai greu:d.si nu prea mai ai timp de scoala.eu am, fost 4 ani. oricum incearca.!
Buna! eu sunt la colegiul de arte. si sunt foarte multi elevi care de la 14-15 ani se apuca de muzica de cantat instrumental sau vocal. cred ca daca doresti sa te apuci de cantat si o sa-ti dai osteneala o sa reusesti. doar prin pasiune ajungi la performanta :*
Nu e niciodata prea tarziu! Sora mea va incepe lectii de pian si chitara anul asta si pe 21 august face 14! (VREA SA FIE CANTAREATA DE MUZICA POP!)
Daca vrei performanta e prea tarziu.Trebuia sa incepi de pe la 7 ani. Daca este doar o pasiune poti incerca.
Succes!
Eu am inceput sa practic pianul la 11 ani. stiu si eu? Daca simti ca tie chiar iti place si ai vrea neaparat sa faci asta, eu, una, cred ca niciodata nu e prea tarziu.
Eu cant la pian si m-am apucat la 9 ani.Profesoara de pian a spus ca la 9 ani este cam tarziu...A trebuit sa recuperez 3 ani si a fost greu! Gandeste-te daca tu la varsta asta te-ai apuca de pian cat de greu ar fi! Ar trebuii sa recuperezi 6-7 ani! La o scoala de muzica nu te-ar primii cu siguranta! Nu te supara de acest raspuns dar acesta este adevarul! Nu lua in seama celelalte comentarii deoarece esti prea mare pentru a te apuca de un instrument daca esti la inceputul muzicii! Daca ai mai facut un instrument inainte cam 2-3 ani va fi usor! FUNDA pentru raspunsul meu!
Atata timp cat o faci din placere nu stiu de ce ar trebui sa fie prea tarziu. Probabil cand esti mic prinzi mai repede, dar daca iti place si esti dispusa sa inveti, bafta! Eu am 15 si in curand ma apuc de chitara deci.