| OldFirehand a întrebat:

ieri m-am decis sa imi cumpar o chitara deoarece mi-ar place foarte mult sa cant la ea(evident).
M-am decis sa imi cumpar o chitara clasica deoarece eu acum sunt inca un incepator dar azi m-am uitat pe internet si am vazut chitari clasice 1/4, 2/4, 3/4 si 4/4 iar cele 4/4 costa mai mult decat celelalte.
Ce inseamna asta?

11 răspunsuri:
| MMihai a răspuns:

Poate vrei să înveți, în loc să cânți la chitară!

| MMihai a răspuns:

Învățatul la matematică are 3-4-5 pași
1...să înțelegi!
2...să înveți bine teoria și cum se rezolvă niște probleme specifice acelei teorii
3...să faci exerciții și probleme
4...să înveți mult mai multă teorie decât în manualul de școală
5...să faci exerciții și probleme de olimpiadă / foarte grele

Eu am învățat, cum ar fi trebuit să învăț, numai în anul 4
de facultate.
Dacă luai peste 9, 50 la matematică era o treabă,
8, 60 nu este așa de laudă!
( Când am intrat la liceu, la N. Bălcescu, din București am luat : 9 și 9 la română, 10 și 10 la mate, și 10 la istorie /// iar la bac am
luat : 9 și 9 la română, 10 și 10 la mate, și 10 la fizică.)
Te pot învăța cum să înveți, ca să înveți eficient!
Poate a fost o mică răutate din partea mea, că ți-am spus „ Poate vrei să înveți, în loc să cânți la chitară"!

Dar 8, 60 la mate. nu este așa de laudă!

| Daria a răspuns:

Ia-ti o acustica mai bine.E mai buna pentru incepatori, suna mai frumos si nu te dor degetele ca la cea clasica.In plus, poti canta mai multe genuri de cantece la cea acustica.happy
Si astea:1/4,2/4 etc se refera la marime.1/4 e mai mica, 2/4 mai mare si tot asa...Cand mergi in magazinul de chitari,roaga pe cineva sa te sfatuiasca in legatura cu marimea potrivita pentru tine(conteaza inaltimea ta).
Sper ca te-am ajutat. Daca mai ai intrebari, te ajut din nou, cu placere.happy

| Laura a răspuns: