| siminafive5 a întrebat:

Este greu la facultate? Adica sunt grele materiile, este mult de invatat sau iei greu note mari?

Răspuns Câştigător
| SmokeyEye a răspuns:

E foarte greu. Unii intra dupa 2 ani de meditatii cu profesori universitari, in urma unei admiteri, unde se bat 5 pe un loc la buget. Apoi lupti sa ai note peste 8, sa ramai la buget, sau sa ai o bursa. In sesiune ai 5 examene de exemplu, daca esti la politehnica. Ai interval de 3-6 zile intre examene, timp in care mai ai de facut si proiecte. Asa sa te gandesti ca un examen e echivalentul cu bacul, putin mai greu. ( Bacul la matematica m1).Fiecare materie inseamna o carte minim, ce trebuie invatata in cele 14 saptamani de scoala, cat are un semestru. Sunt profesori care au un target, trec doar un anumit procent din studenti, si trebuie sa mergi la cursuri ca sa te tina minte, sa fii activ la laboratoare...altfel inveti si toata vara, sa te duci la restante in toamna, unde mai si platesti. Cine are note mari in facultate, nu are viata sociala, sau copiaza.Desi la facultatile de stat din Romania,daca te prinde cu fituici, te exmatriculeaza, nu mai merge cu scaderea notei la purtarehappy Nu am auzit persoana care sa zica" e usor".Din cauza ca, fiecare se duce acolo unde considera ca e capabil sa faca fata. Nicio persoana care se considera capabila nu va alege o facultate usoara gen turism, management, opc, agronomie...fiecare vrea ce-i mai bun pentru el. Ce zici de medicina generala, arhitectura sau cibernetica?

7 răspunsuri:
| TheAce a răspuns: