| jadir a întrebat:

Nu va`ti plictisit inca de intrebarea, cu ce sa ma imbrac in prima zi de scoala sau voi ce haine ati cumparat pentru prima zi de scoala? De cand a devenit scoala asa importanta pentru voi? De o lectura ceva nu intreaba nimeni?

Răspuns Câştigător
| intelectualul a răspuns:

Tu ce zici, Nietzsche sau Schopenhauer?

8 răspunsuri:
| jadir explică:

Nietzsche,de Schopenhauer n-am citit nimic si oricum nu mai sunt elev si totusi mai citesc si eu cate ceva din cand in cand happy

| PinkPanther a răspuns:

Pai nu scoala e importanta, ci imaginea. Ce s-ar face daca i-ar vedea colgegii ca nu sunt imbracati dupa ultima moda sau daca nu ar fi in posesia ultimului gaget aparut pe piata? Asta e important nu cate carti ai citit sau ce note ai.

| jadir explică:

Te caci pe ea de imagine, degeaba ai in fata un fotomodel daca atunci cand deschide gura vomita doar tampeni de ai impresia ca sunt veniti de pe marte nu sunt pamanteni.

| PinkPanther a răspuns:

Si asa trec mai putini de jumatate bacul, dar ce mama masii conteaza daca au imagine laughing))

| jadir explică:

Deaia am si pus intrebarea ca de 3 zile numa asta vad, cum ma imbrac...dar daca ai intrebi in ce zi incepe scoala nu toti stiu sa raspunda.

| PlasticMoon a răspuns:

Buna cu cat ai luat bacul?
Cu 1000 de euro tu?
Aaa pai eu am invatat :-

| neverendingwhy a răspuns: