| Mo a întrebat:

Stie cineva ce cursuri trebuie sa urmezi pentru a deveni actor? Imi place aseasta meserie foarte foarte mult si vreau sa o practic. Multumesc!

Răspuns Câştigător
Antonia_4818
| Antonia_4818 a răspuns:

De ce nu incerci tu la un casting? Daca ai talent, poti demonstra acolo si daca ai noroc esti distribuita intr-un film.
Asa au inceput multi (de ex.Adela Popescu si apoi a dat la actorie, dar sunt multi care nu sunt studenti la actorie si nici nu sunt obligati, dar ajung sa dea pentru ca le este mai usor in cariera...)
Mergi la un casting, acolo vei invata si multe alte trucuri...
Fii pe faza, afla cand sunt si mergi! E un avantaj in actorie sa ai si voce sa canti, dar hai sa fim seriosi, nu toti actorii canta!
Crezi in visul tau pana la capat si nu te lasa, daca ai talent vei fi sigur descoperita, pana la urma, cursurile, ajuta si ele., dar, fara talent..., degeaba inveti tu cum se interpreteaza teoretic un rol..., trebuie sa ai talent nativ!
Succes!

9 răspunsuri:
| elena a răspuns:

Draga "printzessa"...incearca, mai intai, sa fii colaborator la un teatru, actorii de acolo te vor sfatui, daca ai talentul necesar pentru aceasta meserie, care, intr-adevar, este frumoasa...iti urez bafta, urmeaza sfatul meu...

| psiholoaga a răspuns:

Nu cred ca poti, se fac si cursuri de canto. Academia de Teatru si Film, bucuresti. Trebuie sa iti spun insa ca salariile pentru teatru sunt mizerabile in Ro. Poate daca ajungi sa faci televiziune sau sa pleci de aici...

Bula
| Bula a răspuns:

Facultatile de teatru si film.
Exista si la Cluj, in cadrul Universitatii Babes-Bolyai.
http://www.ubbcluj.ro

| Mo explică:

Pot intra la actorie daca nu am voce? Asta e singurul defect... pot sa plang, stiu sa dansez dansuri de societate, citesc cursiv si am memorie buna! Vocea este singurul meu defect!

| dondo a răspuns:

Uite, eu sunt in momentul de fata un fost actor. Am facut parte din trupa Ecostage din Oradea, am avut spectacole, am castigat premii cu totii.