| AleBale a întrebat:

Sunt eleva la liceul de arta- sectiunea arta plastica si am auzit multa lume spunand ca nu voi avea niciun viitor, mai ales in Romania.
Credeti ca designul/grafica mai au vreo sansa?

13 răspunsuri:
| kattya96 a răspuns:

Este visul tau si daca ai ajuns pana aici nu trebuie sa renunti la el. O sa te lansezi in Romania evident, dar daca totusi nu o sa fii apreciata sa nu-ti fie frica sa iesi din tara. Acolo s-ar putea sa ai parte de ce nu ai parte aici. Nu poate fi totul planificat, dar tu mergi inainte.
SUCCES SI SA AJUNGI CE ITI DORESTI!

| 30stm a răspuns:

Are dar nu in Romania.de fapt nicio meserie nu are o sansa in tara asta.Eu zic sa te faci cee ce vrei u.pana la urma nu banii sunt prioritatea.

| AnotherGirl a răspuns:

Stai linistita si urmeaza-ti visul :* Asa mi se intampla si mie aproape zilnic straight face Am inclinatii catre literatura si desen, insa toate rudele si cunostintele ma trimit la contabilitate, medicina si chestii din astea, cu exceptia parintilor care mi-au spus sa fac ce imi place. Cand am dat la liceu, persoanele respective au pus presiuni mari asupra mea ca sa ma duc la mate-info sau la stiinte ale naturii, in timp ce eu tineam mortis sa intru pe filo laughing [Stiam ca nu conteaza profilul, dar puteam sa ma bazez pe ceea ce imi placea]. Daca te-ai nascut cu un talent, de ce sa nu il dezvolti? Decat sa faci o meserie la care sa nu te pricepi si care sa nu iti placa... Nu te lua dupa cei care iti spun astfel de lucruri. E viitorul tau si ti-l faci asa cum iti doresti :*

Succes! (*^.^*)

| Parmalat a răspuns:

Absolut! Pentru voi abia acum incep sa apara oportunitatile. De la design interior si pana la design auto, grafica web etc... domeniul este in plina expansiune in Romania.
Tine-te de treaba, esti intr-un domeniu in care nu se poate trai prost daca ai initiativa si te implici.
Sigur, va trebui sa inveti sa utilizezi tableta grafica in locul creionului, in 2011 lumea e digitala si trebuie sa te adaptezi la asta.