Depinde si din ce an este masina, care sunt punctele ei slabe, si ce asteptari ai tu de la ea.
Daca e o Octavia 1 cu motorul 1.9 TDI, poate fi ok, dar trebuie sa iti pregatesti buzunarul pentru niste reparatii in jurul motorului (rectificat turbo, chiulasa, injectoare si ax cu came noi, daca e PD.
Daca e Octavia 2 poate fi tot 1.9 TDI PD, in mare la fel de fiabil ca si cel de la Octavia 1, insa caroseria e mai slaba, poate fi atacata rau de rugina.
Daca e pe benzina, faci o segmentare + alte rectificari in motor, si e ok.
In principiu, o masina trecuta de 300. 000km incepe sa ceara reparatii mai serioase la motor, poate chiar transmisie. Daca esti pregatit sa le faci, e foarte ok, si te poti baza pe ea la drum lung.
Am avut la vopsit o Octavia 1 cu motorul 1.9 TDI 131cp, la 800. 000km. Scotea niste fum negru la pornire, si pana se incalzea nu avea forta, dar in rest mergea la fel de prost ca orice 1.9 TDI, nu era nici o diferenta, nu isi arata varsta.
Wow, este deja mult prea obosita, pentru a mai fii considerata o masina buna. Mai ales ca, skodele nu sunt masini fiabile.
Depinde unde sunt făcuți acei km și cum sa mers cu mașina. Poate sa îți cada turbo, injectoare, ambreiaj. Iar dacă e veche o sa înceapă amortizoarele sa dea semne de oboseala. În rest mașini bune.
Pana la 500.000 nu da probleme.Amortizoare,rulmentii de la roti, ambreiaj doua trei bucse si cam atat.Are vecinul meu una cu 560.000 si nu i-a facut mai nimic.
bogdytzu întreabă:
Stanmariusvasile întreabă: