Muta masina pe o suprafata pe care nu exista pete si las-o acolo peste noapte, daca apare vreo pata sub masina, trebuie sa vezi ce fel de pata este. Lichid de racire, ulei din motor, ulei din cutie.
Sansele ca baia sa fie sparta sunt foarte mici. Daca s-ar fi spart ar fi curs tot uleiul. O parte din el in mers si o parte dupa oprire in functie de zona in care era sparta baia.
Eu zic ca cel mai probabil ai o garnitura undeva care nu etanseaza bine si posibil de acolo sa ai ceva prelingeri de ulei care iti pot picura in timp.
Dar cel mai ieftin mod sa vezi daca ai ceva pierderi si acestea ajung pe asfalt este sa incerci metoda pe care ti-am zis-o la inceput.
Am pus un servetel sub ea si l-am lasat asa cateva ore si n-a mai curs nimic, nici dupa ce am pornit-o
Inseamna ca pata pe care ai vazut-o nu era de la masina ta.
Ai scapat ieftin si usor.
Se poate si sa fie fisura mica. Poate intre timp s-a infundat. Ar trebui mers la un service. Se poate sparge pe drum si sa ramai in drum cu masina. Mai bine o mica sudura sau o lipire cu lipci rezistent. http://www.uleidemotor.com/......bloc-motor