Ai putea sa-l schimbi mai rar si economisesti pentru doua pungi de biscuiti.
Cand iti plange burta de foame nu te mai gandesti la injectoare.
Filtrul de combustibil se schimba la 15.000-30.000km sau anual. Eu iti recomand sa-l schimbi cand zice producatorul.
Dacă ne luam după nemți, ar trebui sa fac schimbul de ulei și filtre la 30k. Ceea ce nu e prea indicat cel puțin în România.
Despre filtru de motorina aud ca se schimba odată la 3 schimburi de ulei.
Eu vreau sa știu, dacă afectează cu ceva mașina.
Am înțeles ca apare în bord când este terminat filtrul de combustibil.
Nu cred ca acel filtru e făcut sa reziste 15k.
Pe lângă mașina în cauza mai am una mai veche din '99 iar acum câțiva ani am vrut sa o trag pe dreapta și nu am mai schimbat filtrele și uleiu, ea având vreo 20k deja. I-a pus fratele meu cârlig și trăgea platforme cu ea. Când m-am hotărât sa schimb filtrele și uleiul la aia cred ca avea peste 30miii km. Dacă bine îmi aduc aminte si la aia schimbam filtru de motorina odată la 2 schimburi de ulei.
Pot sa zic ca filtru ala avea peste 40mii km făcuți.
Și acolo aveam Mahle dar era de hârtie.
In asta este un tub lung de inox sau aluminiu care vine amplasat undeva la mijlocul mașinii. Prețul e de 3 ori mai mare ca cel de hârtie.
Deci cred ca duce mai mult ca sigur 30mii un filtru de motorina.