Daca joja de ulei nu este maronie cand o scoti afara, problema este de la pompa de apa. Schimba-i pompa de apa!
Buna,daca zici ca nu ai nici un furtun spart poate e garnitura de chiulasa, umbla un pic cu masina si verifica daca s-a format spuma pe unde pui ulei, alti simptom ar mai fii culoarea lichidului de racire, daca nu poate e fisurat ceva furtun si doar cand e presiune mai mare curge, in cazul in care ti-e spart ceva furtun poti cumpara ceva praf (de aluminiu parca era) si il pui in vasul unde e lichidul de racire.
Pot fi multe cauze. pompa de apă, garnitura de chiulasă, coliere slăbite (ce au spus şi ceilalţi). du-o pe o rampă şi uită-te mai atent. Uită-te la ulei, antigel (dacă arată altfel de cum ar trebui). să o stăpâneşti sănătos.
Cand dai drumul la caldura aburesc cumva geamurile? Urc-o pe un elevator sau pe o rampa, si las-o pornita cateva minute, pune un carton dedesubt, sa vezi daca picura ceva. Dar prima data fa cum spun colegii de mai sus, uita-te pe joja si pe capacul pe unde pui uleiul, daca vezi un lichid gros maro-albicios, antigelul iti intra in ulei si poate fi arsa garnitura de chiuloasa.