Cauta un tip care face tuning, sa fie specializat pe mecanica si o sa ti.o faca el (aia care fac tuning sant oameni seriosi nu mecanici inutili care strica masini). Sau ai 2 variante sa o duci cu serviciul de asistenta care face parte din asigurarea ta la ONOSERV situat in Sacele jud BV - fie in COASTA de EST din capitala unde iti vine mai usor. coasta de est are canal de Youtube - adresele le gasesti pe net http://www.onoserv-tuning.ro/ - http://www.coastadeest.ro/
Duo in servis ca sigur nu ai calificarea necesara sa o repari tu, si nici piese originale, iar o masină cîrpită reparată pe genunchi nu este sigură in trafic, nu te juca cu asa ceva ca pui in joc viața ta si a altor participanti la trafic, atît șoferi cit si noi pietonii.
Taci in *** ca de la service am luat-o stricata, eu le-am dus-o cu o problema minora si in 3 zile mi-a picat contact, turbina si nici nu mi-au prins colierele la toata conductele. Bai asta tu cristi din Bucuresti, geamantanule
Ok,spui ca ai schimbat contactu, mai exact ce anume ai schimbat? Contactu ala are mai multe parti, mai exact 2 parti, partea mecanica si partea electronica, asta daca nu stiai.Partea electronica este aia unde bagi tu cheia aia neagra la exterior.
Acolo in piesa aia este de fapt un cip,cheia ta nu vorbeste direct cu calculatoru,vorbeste cu calculatoru prin cipul din contact.
Ca urmare tu trebuie sa folosesti partea aia din contact veche, si pui doara partea mecanica.
Dar depinde acu care parte era defecta.
Daca ai schimbat tot butucu nu vad de unde l-ai cumparat pentru ca ala nou, asta daca era nou vine fara sa fie programat, pentru ca acel cip din butuc ce am spus trebuie programat de aia de la reprezentanta.
Nu ai spus povestea bine si nici completa.
Iao de la inceput, spune ce era defect, ce ai schimbat si cum anume.
Lubeniță38900 întreabă: