Poate ar fi trebuit sa nu iei masina, esti incepator si conditiile de trafic nu-ti sunt prietenoase, lipsa de experinta si-a spus cuvantul!
Acum, ii spui tatalui, iti recunosti va, ca un barbat ce esti!
1 la mână nu sunt începător, am aproape 2 ani de când conduc fără amenzi sau alte mașini sparte sau orice altceva, asta cu pragu e ceva nou pentru mine și DUMNEZĂU mamii lor de grămezi... nu o putut da duhu sfânt 40 de grade ca anul trecut să nu fie nici-o grămadă de zăpadă?
Uite ce trebuie sa faci.Te duci la taicatu, si ii arati ce raspuns ti-a dat Gretta si cu siguranta o sa te ierte, mai ales cand o sa vada ca esti barbat si recunosti cai gresit.Adica comentariu lui Gretta sigur o sal mai inmoaie zic eu, acum pe bune sincer nu glumesc. dar pot sa rad sa ma amuz ce fel ai povestit.Esti funny
Adevaru-i ca Gretta este un adevarat izvor de intelepciune.
La 1 an si un pic experinata de sofat, esti inca incepator, chiar daca iti place sa crezi ca nu mai esti, ceea ce s-a intamplat ieri cu masina, este taman din lipsa experientei!
Nu-i nimic pana la urma, este doar un fier care se repara, bine ca nu ai avut tu accident, bine ca nu ai patit nimic!
Adevăru-i că ai dreptate, dar mare lucru nu puteam pății că, doar la plecarea de pe loc s-a întâmplat catastrofa, dezastrul, carmagiul sau oricum ar fi... futu-i maica măsii de mașină ce ciudă mii,
Dupa limbajul pe care il folosesti numai om linistit nu pari. Cand ai tras pe dreapta nu ai vazut langa ce ai parcat? Nu inteleg ce ajutor vrei. Va trebui sa ii spui tatalui tau si sa suporti consecintele. Nu o poti repara fara stirea tatalui tau. Iti va pune o mie de intrebari in legatura cu masina.
Deci am văzut lângă ce am parcat da să îți spun sincer, am uitat că e acolo, nu am văzut-o în ohlindă că era mică exact cât să-mi ajungă la prag oricum știre de ultimă oră, tata a văzut și a zis în felul următor " dacă ești prost de mic, când ești mare numa te joci" red că o meritam din plin
Hai ca esti foarte amuzant. Bravo.