Oduci in service, aici nimeni nu este specialist, in service constată ei toate defectele, inlocuieste piesele defecte cu unele noi, primesti garantie la piesele schimbate si nu in ultimul rind ai siguranța ca masina a fost verificată si reparată in centre service autorizate, nu la colț de stradă de niste agiamii cu pretenții de mecanici auto.
Mai mult ca sigur e plutitoru.Din cate stiu se vand si din astea separat. Daca e de la siguranta cauta si verifica, desi nu cred, n-are cum fi de la siguranta si doar ceasul de la combustibil sa nu mearga, deci nu-i de la sigurante e de la plutitor.Cumperi alt plutitor si aia e tot.Si nu curata rezervoru cum spun unia pe aici, ca nu ai in rezervor moloz, aia e munca inutila.Cumperi plutitor daca se vinde separat, scoti bornele la baterie, vezi undei este pompa instalata in portbagaj sau pe bacheta din spate scoti de acolo inlocuiesti si aia e tot.Nuti trebuie nici o scula speciala,fabricantu asa recomanda, sa scoti pompa cu nu stiu ce scula, dar nai nevoie, poti folosi un cleste nu stiu cum sa iti arat aici o poza cam ce cleste ai nevoie, in sf daca chiar vrei sa schimbi tu ma cauti si vad cum iti las o poza cum arata clestele ala cel poti lua de oriunde. Ceva gen mox dar nu mox cred ca altfel ii zice.Pot sa caut pe net daca chiar vrei si iti zic cum se numeste scula, acu mi-e lene.
Scoti mufa de la sonda si faci punte intre fire sau pui la masa daca e pe 1 fir. Daca iti indica bordul e vina sondei, daca nu e aparatul din bord ( rar ).
In 99% din cazuri problema provine de la mizeria din rezervor.
Chiar daca schimbi tot ansamblul fara sa speli rezervorul problema o sa reapara in scurt timp.
In 15 ani s-au adunat de toate pe acolo.
cosmindrx25 întreabă: