Mai pune 1/3 din cât ești dispus să dai și iei mașină NOUĂ, serioasă, garanție 2-5 ani, nu d-ălea frecate până le-au sărit fulgii
Fordul e foarte placut la condus, si domestic la intretinut.
Despre celelalte nu stiu mare lucru, dar 1.6 diesel nu suna bine pentru o limuzina, iar 2.2 nu suna bine pentru taxe.
Ma gândesc ca 1.6 ar duce lipsa de cuplu și sunt conștient ca cea mai logica alegere ar fi ford Mondeo cu toate ca sufletul se uita către alfa , dar totuși țin sa Menționez ca taxele nu ma influentează deoarece in Germania diferențele la impozit ale unui motor de 2.0 și unul de 3.0 sunt circa 150-200 e
Poti sa iei Alfa linistit, nu sunt deloc proaste.
Le place unor virgini sa spuna ca VW "ie" tare, iar Alfa Romeo are probleme electrice... De 20 de ani circula porcaria asta.
Eu nu cunosc motorul ala, le stiu doar pe cele mai vechi, adica 1.9, 2.0 si 2.4 JTD. Toate sunt foarte ok.
Iar probleme electrice la Alfa nu am vazut niciodata, mai ales ca sunt foarte putine pe strazi. In schimb, la VW-urile din 2005-2012, instalatiile electrice sunt groaznice, firele nu-s dintr-o bucata... Tragi de miez si ies cate 4-5 metri, zici ca-s comandate de pe Aliexpress.
Si unde este intrebarea?
Cati km faci intr-un an?
Traiesti intr-un oras mare? Stiut fiind ca vor fi interzise in centrul oraselos, daca in Romania inca nu au inceput interzicerile, vor incepe
Locuiesc in Germania, între orașe mai exact și nu știu câți km fac anual dar in fiecare zi fac un minim de 100 circulând 80% exterior
Atunci un diesel e justificat, mai ales daca il iei deja cu atatia km. Si si faptul ca nu vrei sa bagi multi bani intr-un Diesel.
E o perioada dificila pntru a cumpara o masina, nu se stie cum va evolua totul.
Eu ca siguranta as prefera un Sandero nou nout pe benzina si gpl si sa il schimb cand iese din garantie dar stiu ca romanii sunt innebuniti dupa masini tari, chiar daca sunt vechi.
Oricum fiecare decide dupa criteriile lui; Dacia Spring de asemenea e o buna alegere daca o reincarci doar in casa; altfel umbli la acelasi pret ca si cu combustibil. Nu stiu daca mai are subventii si in Germania. In schimb cu criza energetica nu se stie ce va fi nici cu masinile electrice.; deci personal as ramane la benzina/GPL si schhimb la expirarea garantiei.
Dar decizia e a ta; sa ne spui si noua ce decizi
O masina noua
Din ce stiu eu nu sunt cele mai fiabile masini Alfa romeo. Asta si faptul ca sunt cam rare deci nu cred ca se gasesc piese sau mecanici ce sa fie foarte invatati sa lucreze pe ele.
Din lista ta as merge fie pe Ford sau Renault fiind masini mai cunoscute, ambele motoare fiind reusite. Probabil as alege Fordu pentru cai si Renault pentru cum arata.
La seria 3/audi a4 nu te-ai gandit daca tot cauti ceva sportiv? ( nu sunt fan bmw/audi sau ceva)
Tind spre ford din același motiv, cât despre audi si BMW pana in 15. 000e găsesc doar a4 b8 care nu mi se pare mai banal decât un ford fiesta iar la BMW ma interesa un f30 dar nu găsesc unul de după 2016, atunci am înțeles ca sau rezolvat problemele cu distribuția
Salut. Gandeste asa, ai 15.000 euro... iei un bmw f30 intretinut cu 13.000 euro, dai 1000 euro sa ii schimbi distributia si nu mai ai treaba inca 150. 000km. ca fapt divers eu am seria 3 2010 ( e90), un amic seria 3 e60 si mai am cunostinte cu motorul cu " probleme". nici unul nu am bagat bani in motor cu exceptia la consumabile, o bujie, etc.
La un amic ce ii drept i-o sarit distributia dar asta fiindca ii suna lantul de o luna si el tot o zis "lasa ca mai merge". am mai vorbit cu cunostinte ce se stiu la bmw si majoritatea mi-o spus ca masina iti da semne inainte sa sara distributia... Asta si faptul ca in F30 este motorul N47T ( update la N47) ce are o distributie mai ok.
Totusi cu toate astea, daca iti place ford, as merge pe ala. Sigur e varianta mai ok avand in vedere ce iti doresti.
Sa fiu sincer voi tine cont și de experiența da ca și deținător dar cred ca cel mai bine e sa verific fiecare model cât mai bine și de acolo sa o aleg pe cea mai ok
___7WiA întreabă: