In primul rand fa separat electrolitul la 1, 24 g/cmc, masurat cu un densimetru. Apoi cu grija umpli fiecare element de la acumulator pina la 1 cm sub gaura busonului (capacel ).cu un furtunas, nu atingi cu gura, mainile sau ochii este toxic! Pui la incarcat la un curent (ce ai tu are 7 Amperi/12 v) deci incarci acumulatorul cu un curent de cca 1 Amper timp de 8 ore. Poti lasa busoanele desfiletate total in caz de apare suprapresiune sa nu se umfle elememti. Spre sfarsitul incrcarii bateria se poate usor incalzi este normal, va scoate si bule din ea este normal.Anormal este sa bolboroseasca violent, sa clocoteca, sa ia foc etc.In acest caz o scoti si o arunci nu mai este buna.Recomand sa nu faci incarcarea in incaperile in care stati peste zi sau dormiti noaptea, bateria emana vapori toxici improprii unei locuinte.La trecerea timpului de incarcare,masori electrolitul daca poti din fiecare element, ar trebui sa creasca peste 1, 24 g/cmc si tensiunea sa ajunga la 14.55 volti.ori ce element ce are aceiasi densitate 1, 24 g/cmc (densitatea creste odata cu incarcarea si daca elementul este in stare buna)Deci daca un element nu are densitatea peste spre 1.28 este defecta bateria si nu va da curent pentru demaror sau se va epuiza repede.Asa procedezi cu toate si care corespunde o pui la treaba.Succes
Daca nu incarca problema poate fi ori electrolitul ori is cazuti din elementi daca is cazut elementi is inutile...
Pai sa fiu sincer si eu am patit-o si sa iti spun drept asta nu consta in ce cumperi consta in cine iti repara scuterul poti merge de exemplu la un service de masini ii dai la nenea ala 10 lei na si ii spui sa se uite daca e mecanic destul de bun va sti ce e de facut crede-ma se poate repara succes :XX funda?