| George_Ionut_1998 a întrebat:

Am aflat ca un bmw 335i e92 din 2012 poate suporta usor 500hp dar ce as putea sa ii pun pentru a ajunge la cei 500hp. Nu vreau sa pun multe chip-uri. Si alte piese electrice.

4 răspunsuri:
| RB26DETT a răspuns:

Daca este sa modifici numai electric, motorul te va tine de 2-3 ori mai putin decat te tine cand nu este modificat deloc, ma intreb, ce faci tu la 15-16 ani cu un bmw de 500 de cai?
pe scurt, cred ca este vorba de masina tatalui tau sau a unei rude si tu te dai mare cu ea, briliant! Si eu obisnuiam sa fac asta, dar la 12 ani, acum mult mult timpwinking
Schimba-i doar electronica si vei vedea ca ti se strica motorul de zici ca ai dacie de 20 de ani si reparatiile + manopera la BMW sunt destul de costisitoare.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Eu sunt curios daca tu ai condus (sportiv) pana acum ceva peste 150 cp.
Ce e peste 240cp trebuie condus foarte fin pentru a fi tinut pe drum, si tu vrei 500hp dintr-o masina cu tractiune spate?
Am avut masina dusa in jur de 200cp si pana m-am obisnuit cu cuplul ei la plecare, ma faceau si diesel-urile la sprint, pana 'nimeream' aderenta. Si era cu tractiune fata, daca mai era si RWD...
500cp sunt deja doar pentru drag-uri, sport cam slab dezvoltat la noi in Romania. Cu un BMW de asa o putere nu ai ce cauta pe un traseu montan (adica pe 70% din suprafata Romaniei), mai ales daca nu ai experienta, o impachetezi din prima zi.
Sa revenim la subiect: modificarile despre care iti spuneam la cealalta intrebare se refera la motor, in special la interne. Ca sa scoti 500cp din el probabil trebuie sa schimbi aproape tot in el, adica biele, pistoane, vibrochen, ax cu came, supape marite, alte injectoare, pompa de ulei, turbina, intercooler + toata tubulatura de la supraalimentare, pompa de injectie.
Dupa ce faci astea la motor, trebuie sa fii atent si cu transmisia. O fi ea una sport, dar daca te arunci in ea ca si cum ai vrea sa pleci 'cu scartz' cu un matiz, spargi tot, si termin ambreajul intr-o zi.
Si eu aveam vise pana sa iau permisul, dar totusi erau mai realiste, te sfatuiesc sa gandesti si tu mai cu picioarele pe pamant.

| Florian20405 a răspuns:

Pai de la o simpla evacuare si un chip tuning pana la turbine etc.
Ce rost are sa ajungi la 500 de cai in Romania. Daca motorul ala a fost facut pentru 50 de cai pentru 50 de cai e (o evacuare, o turbina modificat maxim daca vrei sa modifici), daca motoru` ala a fost facut pentru 200 cp, pentru 200 cp ramane, nu l-au facut degeaba la 200 cp, daca inginerii credeau ca pot scoate mai mult de la el, scoteau mai mult.
Bafta!

| paulmicutz a răspuns:

Cum s-a mai spus. Nu stiu de ce la varsta ta de 16 ti-ar trebui o asemea masina. In primul rand nici permis nu ai si tu vrei sa conduci o masina de 500 HP laughing).