Daca il scoti sa zic de 3-4 ori pe luna la un drum lung e ok. si chiar daca conduci prin oras mai mult sa conduci mai turat ( evident cand motorul e cald). Gen sa schimbi la 3000rot/min sau mai mult. Eu asa conduc diesele de 4 ani ( atat din grupul VAG cat si BMW) si nu am probleme.
Nu e pompe-duse, cred ca e cu injectoare Siemens, care se strica si nu pot fi reconditionate. Dar nu sunt sigur, ar putea avea si Bosch.
Nu are rost sa afli daca e stricacios sau nu, fiecare masina are sansa ei. Afla mai bine ce ulei si filtre se recomanda la ea, si la cati km e nevoie de curatarea admisiei, de exemplu.
Intretinerea buna evita defectiunile.
Masinile nu-s fabricate sa se strice motoarele asa din senin.Deci ce auzi,tu sau vezi is masini stricate de oameni,neintretinute,neconduse corespunzator,asa ca se strica. Daca masina este intretinuta cum zice fabricantu si condusa normal,nu are de ce sa se strice un motor.
Referitor la moduol de condus, trebuie sa conduci masina normal, adica nu turata, asa cuym te sfatuie cineva pe aici, de ce o crede el ca condusu masinii cu motorul turat este bine, doara el stie.Am vazut explicatie nu a dat
Deci cand afirmi ceva,ar fi bun sa si arati de ce este cum spui. Pompe si duze si ce mai zici tu toate au,dar nu se strica masina de la alea,alea is acolo sa ajute nu sa strice motoru.
Nu mai ascultai la toti Doreii de pe net,ori daca ascultati,macar cerele sa iti si spuna de ce este cum zic ei,indiferent despre ce este vorba,asa sa le ceri,ia arata de ce este cum spui? Daca are un raspuns satisfacator si logic, plus de asta verifici undeva la o surasa mai de incredere si te duci si multumesti dupa.
Asa sa dam din gura, eu merg turat, altul zice cine stie ce alta gogorita uite eu iti zic ca merg subturat sau turatia normala, mai ales ca masina este cu transmisie automata, deci nu stii tu mai bine ca un calculator cum sa mentii turatiile unui motor.
Msina mea merge sub 2 mii de rpm foarte rar ajung la 3 mii foarte rar, chiar si pe autostrada si la peste suta tot sub 3 mii sta asta ce inseamna ca e rau?
Ca idees a stii si tu ca RPM ridicat uzeaza motorul mai repede, dceci aia care conduc masina cu motorul supraturat, scurteaza viata acelui motor.
iti si explic, tu poti sa verifici la mecanici la fabricanti ce eu zic.
Masinile au trepte de viteza, fiecare cu RPM lor.Ca idee sa stii si tu si altii, RPM-ul niciodata nu este ala maxim la ulktima treapta de viteza.Cel mai ridicat RPM il ai in penultima viteza.
Daca ai auzit pe unia la curse,sau prin filme,ca l-a luat pe altul intr-o treapta de viteza inferioara,ei despre asta este vorba.
Deci la treapta penultima ai maximu de cuplu,turatii mari,dar si uzura este cea mai ridicata.
Asa ca fabricantii sa evite uzura rapida a motoarelor, a mai bagat inca o treapta, unde turatiile si cuplu nu-s maxime, treapta aia ultima.
Deci care spune ca trebuie sa conduci turat motorul sa dea o explicatie de ce cum zic ei, ori sa arate ca e corect, dar din sursa credibila.
Sari cu el de undeva de pe o bordura mai înaltă
Eu am auzit despre asta că dacă cumva Budești scutul
Sau îl trântești de undeva de sus pe o gura de canal mai ridicată
Sau sari de la înălțime cu mașina să zicem așa cat o jumătate de roata
Gata se sparge blocul motor că ar fi dintr-un material la fel de casant că și o cana de ceramică
Salut. PD ( pompe duze) exista pe masinile de la VW euro 3 - euro 4. Pe golf 6 doar CR exista ( common rail). La golf 6 ( fie cel 1.6 TDI sau 2.0 TDI) trebuie sa alimentezi cu motorina de calitate si sa conduci in general extraurban si nu ar trebui sa ai probleme cu motorul. Acum, ca mai pica o turbina, volanta, egr asa e la orice diesel. Cat timp canduci cum trebuie nu ar trebui sa ai probleme cu egr sau turbina pe termen lung.
La mine condusul este la lună sau la săptămâna nici decum la zi
Da golf 6 1.6 tdi
Cica motorina premium ar fi mai subtire, si ar favoriza aparitia uzurii in pompa de inalta presiune, de unde rezulta span si blocarea injectoarelor.
Motorina standard cica ar fi mai grasa, lubrifianta.
Cand am zis de calitate ar fi trebuit sa specific ca ma refer sa nu fie de la lukoil sau luată din tractoare cum fac unii?
Eu am alimentat 40. 000km cu cea omv max motion la un 2.0 tdi caga si nu am avut probleme.
Daca il scoti sa zic de 3-4 ori pe luna la un drum lung e ok. si chiar daca conduci prin oras mai mult sa conduci mai turat ( evident cand motorul e cald). Gen sa schimbi la 3000rot/min sau mai mult. Eu asa conduc diesele de 4 ani ( atat din grupul VAG cat si BMW) si nu am probleme.
anonim_4396 întreabă: